Wat zou je nu doen 10.5 met 5 cell of 13.5 met lipo

nuttige opmerking! :sleepy:

ik neem aan dat jullie in de touring klasse rijden? want ik heb nog een vraag over de pro10 klasse. ben bezig een auto samen te stellen (CRC genx10) en nu ben ik opzoek naar een budget brushless motor en regelaar die toch nog een goede snelheid heeft. heeft iemand een idee of link naar een webshop?

ik wil vooral op real80 gaan rijden.

ik ben tamelijk nieuw met het samen stellen en heb om eerlijk te zijn nog geen idee hoe dat met het aantal turns en dergelijke zit.

ik zat zelf aan deze motor te denken:
LRP eraser brushless sports modified 10.5T €49,95
http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flN0YXRlPTI4NjY5ODg0MQ==?direkt_aufriss_area=SHOP_B2C_Modelling&~template=PCAT_AREA_S_browse&p_page_to_display=&catalogs_sub_id=sub14&aktiv=14&navi=oben_1

en deze regelaar:
LRP A.I. brushless reverse digital € 81,99
http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flN0YXRlPTI4NjY5ODg0MQ==?direkt_aufriss_area=SHOP_B2C_Modelling&~template=PCAT_AREA_S_browse&p_page_to_display=&catalogs_sub_id=sub14&aktiv=14&navi=oben_1

het is de bedoeling dat ik met 4-cell NI-MH accu's ga rijden. Omdat Lipo nog erg duur is en ik toch eerst voor hobby begin.

Is dit mogelijk omdat ik er steeds bij staat 7.2v terwijl 4cell pacs 4.8v hebben. en een goede keuze of weten jullie misschien iets beters?

bedankt voor jullie inbreng!

gr. Hendrik

(p.s. ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar niets bruikbaars kunnen vinden )

Laatst bewerkt:
Ga aub geen eraser motor kopen. Er zijn voor niet veel meer geld betere te koop. Dan kun je beter de corally xbp 10.5t (de zwarte) aanschaffen. Die zijn nu ook 49,95 en zijn wat ik heb gelezen goede motors.