Wat zou je nu doen 10.5 met 5 cell of 13.5 met lipo

hey,

heb zaterdag ff met sjors zijn wagen gereden met 13,5 en lipo erin

was echt fijn rijden ,heb nu zelf ook maar lipo en een 13,5 besteld
hoop dat het van de week binnen is om eens mee te gaan proberen .

ps. de nieuwe top reed ook erg lekker ,veel gevoel in

gr Ronald

Maarja denk dat de Nomac nu zijn eigen graf heeft gegraven op dit gebied.
De Nomac had vorig jaar de kans maar die hebben ze vergooit.
Krijg je straks weer het stukje van dat er geen rijders komen op de vergadering. zucht.
De Nomac had moet iets neer zetten en niet iets de grond in trappen.

Hoewel ik ook de NOMAC de schuld gaf wat eigenlijk fout is vind ik dat jij als rijder van de NOMAC wel heel veel schuld bij de NOMAC neerlegt.
Het zijn eigenlijk de rijders die hier schuld aan hebben omdat zij de voorstellen indienen en de regels bepalen. Dat de helft van de aanwezigen geen idee hebben en maar de "goeroe's" volgen en de andere helft graag hun voordeeltjes met NiMh willen behouden heeft de huidige situatie doen ontstaan. De rijders hadden niet in eigenbelang moeten stemmen maar in het belang van de continuïteit van competitie. Iedereen wist dat LiPo HET zou gaan worden maar het is compleet genegeerd.....

Maar ja, het hele brushless verhaal heeft het begrip van een betaalbare stockklasse compleet in de prullenbak doen verdwijnen.

Maar ja, het hele brushless verhaal heeft het begrip van een betaalbare stockklasse compleet in de prullenbak doen verdwijnen.

tot nu toe wel.. dit komt omdat op verschillende clubs bijna alles is losgelaten.. Motoren en regelaars.
Daarnaast zijn de specifieke stockregelaars dit jaar compleet nieuw, wat met zich meebrengt dat niet iedereen een dergelijke regelaar heeft.

Indien motoren al vast liggen net als met de 19 turns is een deel al bepaald. dan zal men de best bijpassende regelaar zoeken. Wanneer deze klasse een paar jaar meegaat zal men op een geven moment bijna allemaal met dezelfde regelaar rijden.

Het brushless idee zoals vorig jaar bestond was niet zo ongelijk, een TC spec en een 10.5 X11 waren zo ongeveer wat je moest hebben. Daarmee lagen de tijden dichter bij elkaar.

Hoewel ik ook de NOMAC de schuld gaf wat eigenlijk fout is vind ik dat jij als rijder van de NOMAC wel heel veel schuld bij de NOMAC neerlegt.
Het zijn eigenlijk de rijders die hier schuld aan hebben omdat zij de voorstellen indienen en de regels bepalen. Dat de helft van de aanwezigen geen idee hebben en maar de "goeroe's" volgen en de andere helft graag hun voordeeltjes met NiMh willen behouden heeft de huidige situatie doen ontstaan. De rijders hadden niet in eigenbelang moeten stemmen maar in het belang van de continuïteit van competitie. Iedereen wist dat LiPo HET zou gaan worden maar het is compleet genegeerd.....

Ben het niet met je eens.
Maar zal er niet op in gaan anders gaat het straks over wat anders dan het nu gaat.
Als het aan mij licht is het volgend jaar dag NOMAC bij ERCE. Het heeft ons de afgelopen 2 jaar alleen maar geld gekost en het zal ons dit jaar ook niets op leveren.
Dan zijn ze nog hun afspraak niet na gekomen.

Maar zou het er niet meer over hebben. Volgend jaar lekker lipo rijden.
Brushless is goedkoper dan brushed voor mij.
De aanschaf is even wat hoger maar het onderhoud is lager.
De regelaars zijn tegenwoordig net zo duur als de regelaars voor brushed motoren.
Tevens reden er toen al veel rijders met een brushless regelaar.
De motor is net zo duur als een brushed motor met als voordeel dat je, je anker niet meer af hoeft te draaien. Dus geen draaibankje meer nodig. Rij je veel dan heb je aan 1 motor per jaar met brushed niet genoeg.
En dan heb ik het nog niet over de borstels.
Nee ben goedkoper uit met brushless.
Nu nog lipo en het word nog goedkoper.
Koopp 2 ladertjes en doe mijn huidige spullen er uit.
Paar lipo's en dan ben ik klaar.
Voor het zelfde geld als mijn wedstrijd cellen heb ik lipo's en die gaan een stuk langer mee en hebben minder onderhoud nodig.
Alleen maar plus punten en kosten bespaaring.

En stephan, Je hoeft het wiel niet opnieuw uit te vinden.
kijk in de landen om je heen.
De wereld is groter dan alleen Nederland. In het buitenland rijden ze al langer met brushless en lipo.
Wist niet voor niets dat de Tekin motor sneller is dan de LRP en speedpassion en zo.
Gewoon je blik verruimen, de info is overal te vinden.
Ik informaar altijd naar of iets goed is. Scheeld een hoop problemen.

Ik denk dat ik begin volgend jaar over ga op Lipo en 13,5T en misschien dat ik zelfs nog 17,5T met Lipo ga proberen om te kijken hoe dat gaat op de wat kleinere banen.

Komende maanden nog even mijn huidige NiMh accu's opmaken.

Ik denk dat ik begin volgend jaar over ga op Lipo en 13,5T en misschien dat ik zelfs nog 17,5T met Lipo ga proberen om te kijken hoe dat gaat op de wat kleinere banen.

Komende maanden nog even mijn huidige NiMh accu's opmaken.

Ik wil er een 17,5 en een 13,5 bij hebben en alles lipo.
17,5 is ideaal voor de kleinere baan.
Bij ons word de standaart klasse misschien 17,5
is nog even afwachten

Gisteren 13,5 lipo bij ons zien rijden. rijd leuk. genoeg power en dan wel op sorex banden.
Die gaan goed.
auto lag strak op de weg met die banden.

Kijken of ik binnenkort wat lipo's kan aanschaffen.
Dan kan ik lipo rijden wanneer ik zelf wil.
Zaterdag naar de baanbrekers. 10,5 lipo rijden.

Wat ik me afvraag na de overstap op brushless is welke regelaar is nu "de beste" in de ogen van de rijders.

Zelf zie ik het als volgt:
LRP/Nosram: lekker simpel, foolproove en toch best snel.
GM120: een ramp om in te stellen of goed te krijgen, springt vervelend snel over naar Sensorloos, maar loopt in het midden gebied van zijn gas wat beter dan de Nosram/LRP en heeft soms ook het gevoel van iets meer top.
Tekin: Schijn verschrikkelijk hard op top te lopen, maar heb je naast je Laptop nog eens een extra kastje nodig om hem in te stellen (Hotwire). Instellen is niet zo duidelijk als de Graupner, en gelijkend naar de Nosram/LRP

Hoe denken jullie over deze regelaars? En als je nu voor de keuze zou staan, voor welke regelaar zou je dan gaan?

Groet Robert

Tekin:
Veel power en met de software die er aan komt.
(Heb de software al) heb je meer topsnelheid.
Met de Hotwire is de regelaar zeer makkelijk en overzichtelijk in te stellen.
Tevens blijft er nieuwe software komen. Deze is gratis te downloaden en de regelaar blijft hier door up to date en word alleen maar beter en beter.
Kleine regelaar en licht.

LRP/Nosrom:
Simpel af te stellen.
Heeft genoeg power.
Enige nadeel. Als er iets nieuws uit komt moet je een nieuwe regelaar kopen.
De regelaar is nu op zijn max en zal zo blijven.
ALs GM en Tekin met iets nieuws komen kwa software waardoor de regelaar nog harder gaat en dat gebeurd nu al (zie Tekin met de Turbo) dan is de regelaar niet meer competatief.
Zie de TC regelaar.
Vrij grote voet print van de regelaar.

GM Genius:
Snelle regelaar. Je moet wel weten wat je doet. Veel rijders laten hem in de standaart mode staan omdat ze niet begrijpen hoe het werkt.
Als je iets verkeerd in steld kan het zijn dat je in 5 ronde je motor op fikt. je gaat dan even hard maar dat is niet goed voor je motor.
Heb er al verschillende gezien die door verkeerde instellingen niet konden rijden of heel traag gingen.
Regelaar is welup to date en dat zal wel zo blijven.
Grote regelaar.

Tekin komt binnen kort uit met de V200 software.
Die is gelijk aan de V199 waar ik nu mee rij. De V200 is consumenten versie.
In de V199 zitten een paar bugjes die ze er aan het uit halen zijn.
Hierna komt de V201 en als ik het goed heb word dit de versie met de extra Turbo. Dus 2 Turbo's. Hoe het gaat werken kan ik niet vertellen maar hopelijk kan ik ook deze snel testen.
De Turbo (V200) is gekomen omdat Tekin met een hoge basis vertiming werkt.
Dit werkt super op een kleine indoor baan. Daar was de regelaar vrijwel onverslaan baar.
Op de langere baan kwam de tekin te kort kwa topsnelheid.
Vandaar de nieuwe software. Nu ze hebben gemerkt bij Tekin hoeveel power er in zit gaan ze het op nog een mannier toepassen om nog meer power er uit te halen. De opvolger moet vooral extra snelheid toevoegen voor het binnen veld en kleine banen. De Topsnelheid hebben ze nu.
Heb afgelopen zaterdag met mijn Tekin Redline 10,5T gereden. (Tekin combo)
De auto was snel i het binnen veld door de lichte vertanding en ik had de hoogste topsnelheid. Auto bleef versnellen. Rechte stuk bij de Baanbrekers is te kort!!

Maar Robbert, hoe gaat de Tekin motor bij HFCC? heb je hem al zien gaan bij jullie?
Andere goede motoren zijn de Novak en de Trinity Duo.
Ik hou het bij Tekin. Degelijke motor en dooradt ie dicht is komt er ook geen rotzooi in.
Tevens te vertimen.

Emiel,

Peter heeft bij ons met de Red Line 10,5 getest en deze ging snoeihard, te hard.. hij moest anderhalf punt terug vertanden, en nog voelt hij naar zijn zeggen niet goed... Zelf heb ik nog niet met deze motor getest. Omdat ik hem bijna nergens kan gebruiken, en drie 10,5's heb liggen.

Wel ben ik aan het testen met Regelaars, de Nosram Stock Spec bevalt mij het bestel, lekker simpel, fool proove en weinig problemen. Des ondanks is de Graupner die ik nu in me auto heb ter test sneller, voel sneller, maar er zitten veel meer "nadelige puntjes" aan in mijn ogen. De bedrading is niet om te solderen, hij heeft geen schakelaar, hij is groot, hij is zwaar. En het ding is een ramp om in te stellen. Hij remt verschrikkelijk, Springt snel van Sensor, naar Sensorloos. Iets met door de bomen het bos niet meer zien enzo. Eigenlijk gebruik ik de GM120 nu als simpele profielen regelaar, en programeer zoals Martin Hofer zegt profiel 6 in 3, en dan loopt hij hard....

Daarom dat ik weer heel erg aan het twijfelen ben. de Nosram/LRP Stock Spec bevalt me super, beter dan de GM120 ondanks dat deze sneller is. maar andere regelaars beweren meer power te hebben, en dus raak ik benieuwd.

Groet Robert

Emiel,

Peter heeft bij ons met de Red Line 10,5 getest en deze ging snoeihard, te hard.. hij moest anderhalf punt terug vertanden, en nog voelt hij naar zijn zeggen niet goed... Zelf heb ik nog niet met deze motor getest. Omdat ik hem bijna nergens kan gebruiken, en drie 10,5's heb liggen.

Wel ben ik aan het testen met Regelaars, de Nosram Stock Spec bevalt mij het bestel, lekker simpel, fool proove en weinig problemen. Des ondanks is de Graupner die ik nu in me auto heb ter test sneller, voel sneller, maar er zitten veel meer "nadelige puntjes" aan in mijn ogen. De bedrading is niet om te solderen, hij heeft geen schakelaar, hij is groot, hij is zwaar. En het ding is een ramp om in te stellen. Hij remt verschrikkelijk, Springt snel van Sensor, naar Sensorloos. Iets met door de bomen het bos niet meer zien enzo. Eigenlijk gebruik ik de GM120 nu als simpele profielen regelaar, en programeer zoals Martin Hofer zegt profiel 6 in 3, en dan loopt hij hard....

Daarom dat ik weer heel erg aan het twijfelen ben. de Nosram/LRP Stock Spec bevalt me super, beter dan de GM120 ondanks dat deze sneller is. maar andere regelaars beweren meer power te hebben, en dus raak ik benieuwd.

Groet Robert

De tekin motor moet je zeer licht vertanden.
Ik sta bij ERCE op 6,87 en af en toe wat zwaarder maar dan zet ik de vertiming wat terug.
Als ik dat niet doe schiet ik min bochten voorbij. Desondanks is het leuk rijden met een Tekin motor. In mijn ogen de beste die er is.
Op de lange baan is het heel makkelijk met de Tekin. Je gaat gewoon hard.
Reed de LRP en GM motoren voorbij op het rechte stuk en binnenveld. (moet alleen nog mijn auto op de baan houden bij de Baanbrekers!!)

Dat met die GM regelaar heb ik vaker gezien. Er zijn er al verschillende die hem daarom weg doen. We hebben bij ons getest met een GM en een Tekin regelaar.
De Tekin reed soepeler. Tevens is de Tekin makkelijker af te stellen.
Jack heeft zijn GM regelaar weg gedaan. Die was er trager mee dan met de Tekin regelaar. De auto rijd fijner met de Tekin regelaar volgens hem.
Hij was er 0,3sec per ronde sneller mee.
Tevens verschillende rijders meer met de regelaar zien klooien dan rijden.
Ook is de regelaar lekker klein.
De Tekin Combo is in mijn ogen de beste combo die er is.
Vooral met lipo is het genieten.
Helaas moet ik in Belgie met de LRP motor rijden.
Maarja lipo en mijn Tekin Regelaar en het gaat goed.
Afgelopen winter was de Tekin ook de snelste. Rechte stuk en optrekken op een klein indoor baantje.
Ik wil niets anders mee. Vooral niet omdat de service super is en omdat er iedere keer betere software uit komt.
De regelaar word beter en beter en is makkelijk af te stellen. Je kunt hem rustiger laten rijden zonder snelheid in te leveren.
Tevens als de sensor er uit gaat of breekt, rijd de auto gewoon door.
Ook kan de regelaar 1C lipo aan. Is wat voor in de winter. In Amerika rijden ze er al mee.

Voordeel Tekin RS Pro.
Klein
Licht
voor stok geen koelvin nodig
Steets betere software. (regelaar word sneller en sneller en dat nog gratis ook)
Kan sensord en sensorloos aan.
Rijd sensord weg en blijft sensord rijden. Dus geen problemen met wegrijden en zo.
Betrouwbaar.
Makkelijk in te stellen.

Nadeel.
Als je iedere keer naar een andere baan gaat is het handg om je laptop mee te nemen.
Hebt de hotwire nodig.

Al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd veel met dezelfde setup rij en alleen de vertanding aan pas.
Werkt prima.

maar vertand de Tekin lichter. je zult zien dat de motor dan alleen maar sneller word in het binnen veld en op het rechte stuk nog hard gaat.
Is net een mod motor!!!!

Doe mij maar de GM regelaar,

bij ons op de club is er nog niemand die de GM voorbij komt,
de SPX niet en ook de Tekin (richard) niet..
Het is zelfs zo dat als er iemand harder dan Rogier of mij gaat in het binnenveld of het rechte stuk dat de motor een dag leeft. Ik heb de laatste weken al heel wat motoren zien sneuvelen.

Op de een of andere manier vinden wij het instelen van de GM niet zo heel moeilijk, zoveel hoef je niet te doen om hem snel te krijgen.
Momenteel zijn er een al een aantal gefrustreerd omdat ze het niet bij kunnen benen.

Het rare is dat ik bij jullie heel andere berichten hoor. Misschien dat de REDline motor (die bij ons niet is toegestaan) wel de doorslag is..

Wat ik zag op de laptimes van de MACH vond ik wel apart. de 10.5 turns met 5 cellen loopt op het rechte stuk (speedtrap) een stuk harder dan de 13.5 turns jongens? Klopt dit? Bij ons is dit niet het geval. :S

Als ik de datalogger van de GM moet geloven (toerental->overbrenging->snelheid) kom ik momenteel op onze rechte stuk op een kilometer of 84-89..

Doe mij maar de GM regelaar,

bij ons op de club is er nog niemand die de GM voorbij komt,
de SPX niet en ook de Tekin (richard) niet..
Het is zelfs zo dat als er iemand harder dan Rogier of mij gaat in het binnenveld of het rechte stuk dat de motor een dag leeft. Ik heb de laatste weken al heel wat motoren zien sneuvelen.

Op de een of andere manier vinden wij het instelen van de GM niet zo heel moeilijk, zoveel hoef je niet te doen om hem snel te krijgen.
Momenteel zijn er een al een aantal gefrustreerd omdat ze het niet bij kunnen benen.

Het rare is dat ik bij jullie heel andere berichten hoor. Misschien dat de REDline motor (die bij ons niet is toegestaan) wel de doorslag is..

Wat ik zag op de laptimes van de MACH vond ik wel apart. de 10.5 turns met 5 cellen loopt op het rechte stuk (speedtrap) een stuk harder dan de 13.5 turns jongens? Klopt dit? Bij ons is dit niet het geval. :S

Als ik de datalogger van de GM moet geloven (toerental->overbrenging->snelheid) kom ik momenteel op onze rechte stuk op een kilometer of 84-89..

Welke motoren zijn dan toegestaan bij jullie?
Waarom mag je geen Tekin motor. Staat op de EFRA lijst.
De phantom wel toegestaan of de Trinity en de Novak?

Ik weet dat de Tekin regelaar bij Mach de snelste is op het rechte stuk.
En dan heeft hij in mijn ogen nog niet de juiste setup.
Hij kan nog veel harder. Ook in het binnen veld.

heb wel een voordeel tegen over de rest. Krijg de info rechtstreeks met de software van Tekin. Tevens heb ik de regelaar als vrij lang en test ik er mee voor Tekin. Krijg iedere keer terug koppeling met setup info. Door wat wijzegingen in de setup ga ik harder en harder met dezelfde motor. Hogere topsnelheid en acceleratie. Ben nu zo ver dat ik met mijn Tekin motor vrij snel een goede setup vind. Weet nue wat te doen. Scheeld wel.
Had hem in 2 runs afgelopen zaterdag al goed staan. Nu wil ik kijken of ik nog harder kan.

Wij houden de EFRA lijst aan. Heb liever de ROAR lijst.
Staan er meer op maar de motoren op. Heb je nog meer keus.

Meer en meer motoren komen met vertiming. Eind van deze maand komt Novak met een nieuwe motor die aan de stock spec regels voldoet en te vertimen is.
Er zijn meer merken die over stappen naar vertiming op de motor.

Maar welke regels hebben jullie in groningen?
dus welke motoren, lipo's en banden?
En waarom die motoren?

WIj hebben een beperkt aantal motoren,

dwz: motoren die in NL verkrijgbaar zijn.
EN dan nog gebonden aan een aantal bestelnummers.

10.5t motoren
LRP (bestelnr 50830)
Speed Passion (bestelnr SPF105)
GM (bestelnr 97290 en 97230)

13.5 motoren
LRP (bestelnr 50840)
Speed Passion
GM (bestelnr 97294 en 6553)
Corally (bestelnr 397135)

Ik denk dat deze motoren zijn bepaald door een gedeelte van het bestuur, (ook een deel van onze stockrijders heeft een winkel)
Ik denk dat de nadruk heeft gelegen op het eerlijk krijgen van de competitie. Niet iedereen kan een motor uit het buitenland kopen.
Of is de Tekin hier een beetje goed te krijgen?

10.5 en 13.5 rijden ook nog in hetzelfde kampioenschap en in dezelfde heat. (we hebben ook wat minder rijders)

Alle lipo accus van 2 cellen zijn toegestaan voor de 13.5 motor.. ook 6 cellen Sub-C is een mogelijkheid.
Banden zijn ook allemaal toegestaan, conform maten.. Echter 6 setjes per jaar. (was eerst 3)

Ik ben nog steeds van mening dat we met een groep van ons bij de MACH moeten gaan kijken. of een andere baan waar veel stock rijders rijden. Aangezien jullie bevindingen best anders zijn.

Met de GM hoef ik eigenlijk nooit wat in te stellen.. ik rijd al vanaf de ETS op 1 pinion en 1 spur.. En nog komt de rest met hun hele pinion reeks en software reeks ons niet voorbij.. :S Daarbij blijft mijn GM motor altijd steady tussen de 76 en 80 graden.

Laatst bewerkt:
De Tekin is te krijgen in Nederland.
Is goedkoper dan de LRP in Nederland.
Volgens mij ook in 13,5 te krijgen als je hem besteld.
Untitled Document

6 setjes banden. Hoe controleer je dat?

Ik rij bij ERCE en af en toe op andere banen.
Had met 5 cel en mijn tekin motor en regelaar een hoop power bij Deventer.
ERCE gaat ook hard. Alleen met de wedstrijden heb ik alleen de eerste wedstrijd van het jaar in de Finales hard gereden. De rest sta ik meer stil of zit er iets niet goed waardoor ik veel tijd verlies.
Daarintegen gaat mijn motor en regelaar wel goed.
Bij de baanbrekers rij ik de zaterdag avond competietie.
Daar ga ik hard. mijn auto gaat daar goed maar nu komt de rijder te kort. Sta vaak alngs de baan. Niet echt handig want duurt lang voor je weer verder kunt.
Zaterdag weer eens proberen.

Nadeel van zo wijnig motors is, is dat niet iedere regelaar goed gaat met alle motors.
De GM motor werkt niet in mode 8 van de spx. Hierdoor kom je zowie zo te kort.
Licht dus niet aan de regelaar maar aan de motor.
Ook de speedpassion werkt niet met alle motors. Ik heb met de Tekin problemen met remmen. Tevens heb je maar een beperkte mogelijkheid met afstellen van deze motor. Let op dat die niet te warm word.
De LRP Werkt op iedere regelaar. Weet alleen niet hoe hij presteerd. Van de 10,5 vinden sommige ook dat die power te kort komt terwijl de Belgen er bij de Baanbrekers er verdomt hard mee gaan.
ALs de GM terug te vertimen was, was het beter voor veel regelaars.
Tekin werkt graag met een basis vertiming en die kun je niet instellen met de GM motor.
Dat is dus een beperking.
De GM motor werkt prima met de GM regelaar omdat die anders werkt.
Nou komt Tekin met andere software en die zou weer beter moeten samen werken met nog meer motors.
Je kunt dan je regelaar makkelijker afstellen op een toeren en een koppel motor en de vertiming. De SPX heeft zo wel zijn beperkingen.
Maar voeg de Tekin maar toe aan het lijstje. Deze is in Nederland te verkrijgen.

13,5 lipo is sneller dan 10,5 5 cel.
Denk alleen dat op een kleine baan het verschil wat kleiner is.
Op een grote baan word het verschil groter.

Wel appart dat iedere club die 13,5 lipo rijd, heel andere regels hebben kwa motor.

In Belgie rijden ze allemaal met een 10,5T LRP motor op lipo tot 4200mah.
Die motor gaat met iedere regelaar goed.

Zou bij de Baanbrekers niet met een 13,5T lipo rijden. liever 10,5T lipo. doe ik nu ook en rijd leuk.

Snelheid die je uit leest klopt niet helemaal.
zitten te veel dingen in waardoor de snelheid kan afwijken.
Maar als richt lijn is het goed te doen.
Beste is de lus of een speedgun. maarja dat is er niet overal.

heb een vraag je over de gm 13.5 pro stock en de 13.5 sport wat is het verschil er tussen heb zelf de pro stock gekocht

heb een vraag je over de gm 13.5 pro stock en de 13.5 sport wat is het verschil er tussen heb zelf de pro stock gekocht

zo lang je niet de dr-speed koopt zit je goed.
verschil weet ik niet. zal wel op de gm site staan.
veel verschil zal er niet in zitten.

Nadeel van zo wijnig motors is, is dat niet iedere regelaar goed gaat met alle motors.

?hoor geen klachten van mensen die ermee rijden

De LRP Werkt op iedere regelaar. Weet alleen niet hoe hij presteerd. Van de 10,5 vinden sommige ook dat die power te kort komt terwijl de Belgen er bij de Baanbrekers er verdomt hard mee gaan.

hm moet toch eens een keer een paar lipos scoren bij iemand om een paar oren te wassen

Tekin werkt graag met een basis vertiming en die kun je niet instellen met de GM motor.
de timing staatgewoon op nul netals bij de speedpassion

anders ? gewoon gas geven en je moterdraait

Nou komt Tekin met andere software en die zou weer beter moeten samen werken met nog meer motors.
Je kunt dan je regelaar makkelijker afstellen op een toeren en een koppel motor en de vertiming.

wacht nog steeds de dag af dat je me voorbij vliegt emiel miss met de volgende turbo het gaat steeds beter
alleen ik ben ook weer bij de volgende stap haha

benny
team gm-racing

?hoor geen klachten van mensen die ermee rijden

hm moet toch eens een keer een paar lipos scoren bij iemand om een paar oren te wassen

de timing staatgewoon op nul netals bij de speedpassion

anders ? gewoon gas geven en je moterdraait

Je kunt dan je regelaar makkelijker afstellen op een toeren en een koppel motor en de vertiming.

wacht nog steeds de dag af dat je me voorbij vliegt emiel miss met de volgende turbo het gaat steeds beter
alleen ik ben ook weer bij de volgende stap haha

benny
team gm-racing

ja benny,
Je rijd beter dan mij dat weten we.
Alleen ram ik er niet iedereen expres van de baan.
1 nadeel komende wedstrijd ben ik wedstreidleiding bij de A3 klasse.
rij dus maar netjes.

Maar dacht dat je niet graag met de snellere Belgen reed?
Met een 12T kon je vorig jaar nog niet van ze winnen in de 19T klasse!!

ja benny,
Je rijd beter dan mij dat weten we.

heb het nu niet over ronde tijden

Alleen ram ik er niet iedereen expres van de baan.
1 nadeel komende wedstrijd ben ik wedstreidleiding bij de A3 klasse.
rij dus maar netjes.

ik rijd altijd netjes datis mijn handicap ken altijd van achteraf beginnen na de tweede bocht
hoop datje streng bent vind ik fijn rijden als iedereen weet dat je niks kan flikken zonder ongestraft doorte rijden

Maar dacht dat je niet graag met de snellere Belgen reed?
ik hou van belgen en hou van een stevige eerlijke strijd vind het jammer dat erce de data zo heeft gezet dat ze dit jaar niet kunnen meedoen
Met een 12T kon je vorig jaar nog niet van ze winnen in de 19T klasse!!

lekkeronderde gordel weer maar ken mij dit niet herinneren ook nergens terug te zien in de uitslagen

benny
team gm-racing

ps heb geen kritiek corrigeer alleen fff

we zullen met het nk op de mach de topsnelheden vergelijken
volgens mij heb vasco op dit moment de snelstetijd staan met de gm 120 en sp moter

Uhm ik rij geen NK's?
En Benny ik hoef niet harder te gaan dan jij of vasco.
Ik rij voor mijn plezier!!

Back