water dicht maken van houten model sleper

hallo stef

ik denk dat die poluerethane niet in je depron trekt maar gewoon je depron opwreet
je kan het altijd met een stukje proberen maar ik zie het niet goed komen

wat het adres aan gaat vosschemie vind ik alleen maar belgische adressen van
vosschemie
voor een adres in de buurt van os zal iemand anders je moeten helpen

groetjes raf

hallo
g4 kon ik niet, Ik heb mij schip in de impregneer hars gezet, 2 comp. De Ijsel(oranje bussen) Dat is wel even mengen 20 minuten de tijd om aan te brengen daarna word de boel loeiheet en keihard. Op je schip duurt het wel een dagje maar dat is ook goed spul. Of het op depron houd dat weet ik niet, helaas.

Alles op je schip word mooi glad, mits je het een beetje goed aanbrengt en vult alle gaten en kieren ook goed op. Wel heb ik eerst hier en daar plamuur aan gebracht voor de hele grote gaten. Als je het gaat smeren moet alles wel inderdaad vet vrij zijn.
Hierna heb ik alles geverfd met normale grondverf (overgens naar een schuurbeurt) en vervolgens Epifanes lak gebruikt. Levis voor me den trouwens, Allemaal geen probleem. Niet echt een speciale rede voor Epifanes (buiten dat het hele goede verf is) maar meer om het feit dat we dat aan boord ook gebruiken en dan nog wel eens een potje kan gebruiken ipv alles zelf kopen.

Ok dat was mijn verhaaltje hierover, ik weet niet of die hars of g4 nou heel verschillende zijn en of de 1 beter is als de ander.

big_7113402_0_250-188.JPG

Hallo,idd je betaald wel de hoofdprijs.Maar voor sommige op het forum waarschijnlijk geen probleem,als ik af en toe zie wat sommige hier weggooien aan geld:rolleyes:

hallo

de spuitbus heeft voor en nadelen
het nadeel is de prijs want het is echt meer dan het dubbele
het voordeel is dat je steeds met nieuwe G4 werkt
elke keer je de bus open doet wordt de G4 ietsje dikker
daar er steeds een beetje vochtige lucht in het blik komt
en dat heb je met een spuitbus dus niet

groetjes raf
ps ik gebruik ook blikken hoor

Goedenavond,

Zelf ben ik bezig met een bouwproject om een Boesch op schaal 1:9 na te bouwen. Echter wil ik als ik er klaar mee ben weleens mee kunnen gaan varen. Hoe kan ik ervoor zorgen dat de romp het beste waterdacht is. Eerst behandelen met G4 waarna ik de boot kan inkleuren en aflakken met blanke lak? Hoeveel laklagen zullen er nodig zijn hiervoor?

Alvast bedankt.

Arjan

eej allemaal,

Ik zou graag mijn toekomstige airboat met een laagje glasvezel en epoxy willen bekleden omdat dat erg goed schijnt te zijn en ik geen geld voor G4 heb. Is glasvezel en epoxy gewoon te koop bij de gamma/praxis of moet je die percé op een internetsite bestelle???

Alvast bedankt!

m.v.g. Alex

hallo

glasvezeldoek en epoxy duurder dan G4??????????
1607001 VOSS G4 1 LT Polyurethaanhars G4 10,62 ST
0602001 VOSS EPOXY BK 1 KG Epoxy hars Epovoss 27,89 ST
3111045 GLASWEEFSEL 45 GR/QM 1 QM Versterkingsmateriaal Glasweefsel 9,17 ST
en nu moete gij mij eens vertellen naar welke school gij geweest zijt om te zeggen dat G4 duurder is dan epoxy

<br /> <b>Warning</b>: mysql_result() [<a href='function.mysql-result'>function.mysql-result</a>]: DESCRIPTION_ not found in MySQL result index 22 in <b>C:\apachefriends\xampp\htdocs\Vosschemie.be\ROOT\Manage_Pages.php</b> on line <b>274</b><br /> ::
hier de site van vosschemie voor ge nog meer onzin verkoopt
kan je eerst prijzen vergelijken voor je iets post

groetjes raf

Back