Waterlekkage+'Storing' zender

• Topicstarter Topicstarter Dennis_Fisch
  • Startdatum Startdatum
Ik kan kiezen tussen de volgende failsaves:

-MICRO FAIL SAFE
failsavepk.jpg

Prijs € 19.95

-Carson Failsave
cafailsafe.jpg

Prijs € 27.90

-Fail Safe Unit RSU-1
failsafefut.jpg

Prijs € 69.95

-Fail safe unit Futaba
failsafefut.jpg

Prijs € 69.95

Het schijnt dat de dure Futaba failsaves gegarandeerd goed werken. Volgens leden van dit forum is dit ook het geval met de Carson en hoe zit dit met de Micro Failsave? Ook mensen ervaring mee?
Ik hoop een goede keuze te kunnen maken.
Alvast bedankt.

MVG Dennis

ik persoonlijk hou het bij de carson.
het is gewoon een hele goeie fail safe.

de futaba ken ik ook die zijn ook wel goed heb ik alleen niet getest op benzine motoren

die micro ken ik niet zo goed.

greetz jaimy

Hebben nog meer mensen ervaringen met deze failsaves? Alvast bedankt.

MVG Dennis

De Carson ken ik op zich wel. Was in het begin een hele goeie, alleen bij de gene van de laastste tijd zijn er wat problemen. Soring op servo´s, te vroeg in failsave gaan, enz.
Gebruik zelf een PCM zender met ontvanger waar de failsave zit ingebouwd. Nooit problemen gehad.

Sinds kort heeft ook Ripmax een goeie failsave. kost C.a. 29 euro.
Hier heb ik nog geen problemen over gehoort.
Succes met het zoeken.

ook ik heb de wat oudere versie's van carson gehad geen problemen mee geweest maar ben nu ook overgestapt op een pcm ontvanger en zender dus weet niet hoe de nieuwere carsons zijn kwa kwaliteit

geoffrey

Mario's RC Models zei:
De Carson ken ik op zich wel. Was in het begin een hele goeie, alleen bij de gene van de laastste tijd zijn er wat problemen. Soring op servo´s, te vroeg in failsave gaan, enz.
Gebruik zelf een PCM zender met ontvanger waar de failsave zit ingebouwd. Nooit problemen gehad.

Sinds kort heeft ook Ripmax een goeie failsave. kost C.a. 29 euro.
Hier heb ik nog geen problemen over gehoort.
Succes met het zoeken.

Kan je de Ripmax op internet bestellen (Nederlandse winkel). Alvast bedankt.
Groeten,

Dennis

okey ..
ik woon niet zo verweg.
kom anders is een keer lang's ik heb hier namelijk een carson en een futaba fail safe liggen.

dan ken je even testen wat het lekkerste werkt.

groetjes jaimy

jaimy zei:
okey ..
ik woon niet zo verweg.
kom anders is een keer lang's ik heb hier namelijk een carson en een futaba fail safe liggen.

dan ken je even testen wat het lekkerste werkt.

groetjes jaimy

Bedankt voor je hulp/aanbod. Ik denk toch dat ik voor de Ripmax failsave kies. Heb er positieve berichten over gevonden en hij is makkelijk in te stellen. Nu heb ik 1 probleem. Geen enkele internetmodelbouwwinkel verkoopt ze (Nederland). Hier in mijn woonplaats verkopen ze het ook niet. Waar kan ik deze bestellen? Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,

Dennis

Niemand die mij verder kan helpen met de Ripmax failsave :?:

Dit heb ik ook al opgezocht alleen ik weet niet hoe ik hem via deze site kan bestellen. Ik zie nergens email/contact gegevens.

Met vriendelijke groeten,

Dennis

Heb de Ripmax Failsave besteld bij 2Brothersrc. Jullie horen het zo snel mogelijk of het probleem is opgelost :D !

Back