Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Aquarium benodigdheden?
Forumtipjes:
Indien je leeftijdsweergave activeert in jouw profiel, is die ook altijd zichtbaar naast je berichten. Met die kennis kunnen forumleden beter maatwerk leveren in hun antwoorden. Leeftijd geeft indicatie van budget, aantal jaren scholing (= talen, wiskunde, natuurkunde, rij- en zwemles etc) en het al dan niet aanwezig zijn van een hogere instantie, eventueel in combinatie met handenbindertjes. Of dat je wellicht zelf nog in de categorie handenbindertje valt.
Geef ook je woonplaats of regio in je profiel op, dan kan iedereen dat altijd links onder je gebruikersnaam zien. Is handig voor verwijzen naar evenementen, winkels, clubs, personen, handel, locaties, drinkgelagen en wie weet, misschien woont er wel een behulpzame ervaren MBF'er bij jou om de hoek. En leeftijd kan een (zeer) ruwe indicatie geven van de 'kwaliteit' van jouw antwoorden.
Met andere woorden, het vergemakkelijkt en verbetert de communicatie, en de persoonlijke contacten.
Daar heb ik niet bij stil gestaan Hans: ruitenwisserpompjes kunnen niet continu draaien omdat het motortje op 12volt eigenlijk overbelast worden? Of omdat het pompmechaniek niet genoeg uren kan maken?... GEEN ruitenwisser pompje die kunnen niet continu draaien. ...
Ik heb ondertussen verder gezocht bij aquarium benodigd heden. Daarna kwam ik uit bij terrarium accessoires en daar heb ik wel een goede optie gevonden. Maar ik zoek nog even verder.
Het hoeft inderdaad niet erg sterk te zijn. Een kabbelende waterval is prima.
Hallo allemaal,
Ik ga een waterval maken van ongeveer 25 cm hoog.