Het was ook een perfecte dag en eerlijk gezegt nog beter dan Oss en Inge doordat er veel meer deelnemers en modellen waren.
Heb dacht ik geen enkel model ongevlogen zien staan dus alle lof voor de piloten.
De hogere golfslag was voor niemand echt een probleem want er waren constant volop modellen in de lucht mooier kun je niet hebben.
Er zijn dan ook geen regels nodig voor de komende meetings, maar richtlijnen en helpers om de organisator een helpende hand te kunnen bieden zodat ook hij lekker aan het vliegen toekomt.
Daar zitten voor zover ik weet geen Goden tussen en dus alleen maar gezellige watervliegers.
Ton
Heb dacht ik geen enkel model ongevlogen zien staan dus alle lof voor de piloten.
De hogere golfslag was voor niemand echt een probleem want er waren constant volop modellen in de lucht mooier kun je niet hebben.
Er zijn dan ook geen regels nodig voor de komende meetings, maar richtlijnen en helpers om de organisator een helpende hand te kunnen bieden zodat ook hij lekker aan het vliegen toekomt.
De heren die zich hebben aangemeld als hulp van de organisator en daardoor dus vliegleiders zullen worden genoemd, zijn allen watervliegers vanaf de eerste meeting en weten waar de meeting voor staat.Met vliegleiders krijg je in mijn ervaring toch weer dat er een paar mensen heel belangrijk lopen te doen en doen alsof zij de 'god van het terrein' zijn, daar heb je niets aan![]()
Daar zitten voor zover ik weet geen Goden tussen en dus alleen maar gezellige watervliegers.
Ton