Myshadow, ja, ik heb met twee accu's geprobeerd: een FlightPower EVO 20 van 1200mAh die 24A continu kan leveren en een Kokam/Graupner van 1000mAh die 12A continu levert.
De motor trok bij de test met de scoop ongeveer 1A dus lijkt het mij sterk dat de accu's dat niet zouden kunnen leveren. :wink:
De Kokam/graupner die ik hier in de test gebruikte, hangt in het dagelijkse leven ook onder de shocky waarmee ik de test gedaan heb. En daarmee gaat ie ongelimiteerd vertikaal....
De kabels aan m'n multimeter zijn nogal lang dus zullen er zeker wel verliezen zijn maar dat zal niet zo'n geweldige invloed op de test gehad hebben.
En inderdaad, de wattmeter snapt er niks van :wink:...dus: slecht ontwerp of kapot...
Theo, hij lijkt inderdaad heel erg op de astro.
Viel me wel op bij de specificaties: astro heeft een "current resolution" van 10mA terwijl ik gemerkt heb dat de multiplex met 100mA verspringt ondanks dat de stroom-uitlezing 2 cijfers achter de komma heeft....
Kitsyboy, helemaal mee eens wat je zegt....
Het was mij geenszins de bedoeling om de exacte stroomwaarde te meten met een simpele multimeter.
Ik wou er gewoon achter komen of de wattmeter kapot/slecht was door de waardes van de wattmeter en multimeter te vergelijken.
Ondertussen wacht ik nog altijd op een reactie van Multiplex.. :wink: