H
Henri Zikken
Guest
CPLR toch weer op één.. maar Onda timmert lekker aan de weg. Zonde dat Derk niet doorgaat, als je kijkt naar de scores, één vlucht heel ietsje beter, en je bent er, de verschillen zijn zó klein.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Doordat er plaats moet worden gemaakt in de algemene opbergkast kwam ik een aantal historische uitslagenlijsten tegen .
Derk je bent in goed gezelschap met je 35 e plaats.
Dan zou ik even naar Liechtenstein kijken. 2 man in de finale. 33K inwoners en vast niet meer modelvliegers dan in Nederland.Nou nou.. je kunt ook zeggen.. ondanks dat we zo'n klein kikkerlandje zijn met maar een marginaal aantal F3A vliegers, weten we internationaal toch nog hoger te komen dan onderaan..![]()
Dan zou ik even naar Liechtenstein kijken. 2 man in de finale. 33K inwoners en vast niet meer modelvliegers dan in Nederland.
Ben het dus zeker met Ed zijn antwoord eens dat met een doelgerichte aanpak er meer mogelijk moet zijn.
Het begint al met kennisoverdracht. Is het toevallig dat er drie man A uit Utrecht vliegen. Daarin heeft Fred een rol gespeeld. Kijken en luisteren.Heeft lichtenstein dan zo'n gestructureerde manier van werken?
MFGL. Modell Flieg Gruppe Liechtenstein.
De naam geeft al het verbond aan.
en jij was net 8 jaar :smile:Zo te zien, is die tijd 29 jaar geleden ..