weasel

• Topicstarter Topicstarter lightning
  • Startdatum Startdatum
bouwplannen zijn er volgens mij niet van. Tis een commercieel model, dus flink beschermd...

Er is wel het 1 en ander te vinden aan vleugelprofielen en dan is zoiets makkelijk zelf te snijden. Het zijn erg leuke dingen :D MH45 doet het wel lekker.

S5010 en S5020, High performance planks (zwevers)
SD 7003 mod (Red herring) span 34” = 86 cm
Zagi
EH 2.0-10.0
EMX-07
NEX 07(boomer)
MH-45
mjp712
Sipkill (combat wing)
RYAN (firebee wing airfoil)
RSB 15 (mini-bee) 34.5 inch
HN-1038 Beetle

Ik heb net vorig weekend een "nep"-weasel afgebouwd. Vanavond heb ik er wat mee staan SAL-en op het veldje en dat viel heel goed mee. Ik zal proberen morgen een foto te posten.

De Weasel heeft ook goed gevlogen in Zandvoort, zo van de boulevard af boven 5 volleybalvelden op het strand.
Als de zoekfunctie gebruikt met de term Weasel kom je de berichten van mij en een dorpsgenoot tegen over onze Weasels. Foto's zitten niet meer in het bericht.

Is nu opgevolgd door een "plank"EPP-zwever de Moth 60'van NCFM ( USA).

Hans

Als je hem alleen voor de dijk gaat gebruiken of er een moter op zet kun je ook eens op www.epp-modelle.de kijken.
voor 21 euro koop je hier een leuke combat of speedwing.
We hebben er net 11 latene komen..ik maak wel een draadje met bouw en vliegfoto's/filmpjes 8)

@lightning --> Hoeveel kosten de verzendingskosten en de douaneinklaring op zo'n pakketje uit de US? Het is misschien handig om als beperkte groepsaankoop een "trosje" weasels aan te schaffen vanuit de US?

15 dollar verzendkosten voor een doosje met 2 modellen en 2 accu's.

de douane had helaas mijn doosje onderschept dus hiervoor moest ik nog 19% btw over 100 dollar + 5euro administratie kosten bertalen, aan de postbode.

Vrijdag voor het eerst op de duinen gevlogen bij Zoutelande.
Dat ging prima bij een matige lift.

Morgen 5 tot 6 bfr, eens kijken wat ie dan doet.

erg leuk vliegtuig.
zeker gechikt om beginners eens een keer te laten vliegen, ik krijg altijd de vraag "mag ik ook eens"
maar met deze zou dat nog kunnen

hij is heel stevig, maar behoorlijk vinnig voor beginners
zeker op de helling moet je weten waar je moet vliegen en het vliegtuig ook nog daar krijgen, anders zit je zo aan de grond of achter de helling (niet leuk in bvb zoutelande)

Ik heb gisteren hier ook mijne weasel (ex Theo Coenen) van de berg gezwierd. Dat ding vliegt echt strak! En het landen gaat als een heli! Ik ga ook maar gaan voor een EPP-model denk ik.

Back