Dat zijn nog eens hartverwarmende reacties, daar doe je het toch voor? Ik vertel dat de informatie die je zoekt hier op het forum beschikbaar is, vertel je dat er een zoekfunctie is want gezien het aantal posts heb je niet veel forum-ervaring, vertel dat er naast de eenvoudige ook een uitgebreide zoekfunctie is, dat je zoeken kunt binnen titels, allemaal handigheidjes voor je verdere forumcarrière, inmiddels wreed in de kiem gesmoord, vertel waar die zoekfunctie te vinden is, hoe en op welke termen je moet zoeken en om het geheel een lichte toon te geven, schrijf ik dat ik te lui ben voor copy/paste. Dat copy/paste van de twee relevante discussies had me minder tijd gekost dan de hele zoek-uitleg. Hoe wil je het dan hebben? Als ik je in mijn bericht had willen afzeiken, zou ik je alleen dit geantwoord hebben:
http://video.google.nl/videosearch?...F-8&sa=N&tab=iv#q=posting+and+you&hl=nl&emb=0
edit:
Na, ik had niet de moeite hoeven nemen het bovenstaande te schrijven. Ik heb namelijk nog even naar je andere berichten gekeken en zag een patroon. Zie jij ook? Je lijkt me niet echt een verlies voor dit, of enig ander technisch forum. Ik zou je naar een ander forum kunnen verwijzen maar dat wil ik dat forum besparen. Met behulp van de zoekfunctie moet je het wel kunnen vinden ...
Goodbye, sayonara, houdoe, ciao, take a long walk on a short pier, etc.etc.