Website Verplaatst

Kingpin zei:
Ten eerste vindt ik persoonlijk dat het geen slechte site is, alleen omdat jij tot de catagorie van 0,1% behoord die gebruik maakt van Mozilla.
Toch gek dat de meeste mensen die alleen maar klagen dat ze een site niet goed kunnen bekijken om welke reden dan ook, dit meestal diegene zijn die gebruik maken van "achterhaalde" browsers die de meeste functionaliteiten niet bezitten, heel jammer.

Dit is geen persoonlijk aanval op jou Hilbren, maar in het algemeen voor mensen die geen Netscape of IE browsers gebruiken. Dit zijn toch wel de browsers die het meest voorop lopen in techniek en functionaliteit. En laten we eerlijk zijn, ik zie ook liever een mooie site dan een site die alleen maar tekst en plaatjes kan weergeven omdat mijn browser dat niet aan kan.

Ik zal Mozilla eens installeren en kijken wat mijn bevindingen zijn.

Hier kan ik alleen maar mee akkoord gaan. Als je exotische browsers gebruikt die niet alles ondersteunen moet je niet klagen dat de site niet goed zichtbaar is.

Hans

Kingpin zei:
...maar hoe krijg je hem in godsnaam zo vuil na een race???
je gaat er zeker mee gaan crossen
Nou nee :-) ik weet niet, hij staat zeker niet te rijk, maar dat komt waarschijnlijk doordat mijn uitlaat wel eens binnen de kap verdwijnt :-( Nu niet meer hoor, deze zit nu goed en het scheelt enorm.

Veel remmenreiniger zeker! Het lijkt me niet normaal als hij zo smerig wordt, zelfs niet als je venturie binnen je kap zit. Tenzij je natuurlijk uren rijd ....

Ik had laatst een uitlaatrubber kapot op mijn Tamiya, zelf dan was hij nog niet zo smerig na een uur rijden.

Eigelijk valt et nog mee, die van Sphereman werd ook zeer vuil en mijne ook als ik em 4 tankjes ofzo niet zuiver maak, dan is em gewoon zwart.Ligt er natuurlijk aan waar je rijdt, als je rijdt op een zuivere plaats dan hou je hem langer schoon, rij je op een stoffige plaats (zoals in de zomer met de hittegolf) dan wordt hij een stuk vuiler.Op dit moment heb ik dus vooral last van grote stukken vuiligheid en minder van stof :lol:

Het lijkt me niet normaal als hij zo smerig wordt, zelfs niet als je venturie binnen je kap zit. Tenzij je natuurlijk uren rijd ....
Het was ook vies weer, normaal valt het wel mee ...
Hoewel ... ik rij nu met foam banden GRP, deze geven ook veel af, de gehele binnenkant beslaat gewoon met rubberstofdeeltjes.

Kingpin zei:
het enige wat is zie is "GO BACK"
slechte site hoor, zoiets zou toch voor iedere browser toegankelijk moeten zijn
Ten eerste vindt ik persoonlijk dat het geen slechte site is, alleen omdat jij tot de catagorie van 0,1% behoord die gebruik maakt van Mozilla.
Toch gek dat de meeste mensen die alleen maar klagen dat ze een site niet goed kunnen bekijken om welke reden dan ook, dit meestal diegene zijn die gebruik maken van "achterhaalde" browsers die de meeste functionaliteiten niet bezitten, heel jammer.

Dit is geen persoonlijk aanval op jou Hilbren, maar in het algemeen voor mensen die geen Netscape of IE browsers gebruiken. Dit zijn toch wel de browsers die het meest voorop lopen in techniek en functionaliteit. En laten we eerlijk zijn, ik zie ook liever een mooie site dan een site die alleen maar tekst en plaatjes kan weergeven omdat mijn browser dat niet aan kan.

Ik zal Mozilla eens installeren en kijken wat mijn bevindingen zijn.

mozilla is een browser op basis van netscape en daar is niks mis mee, en dan nog iets als er 1 browser afwijkt van "de standaard" dan is het IE wel, M$ heeft gewoon z'n eigen standaard verzonnen

idd IE is gewoon zo'n gaar windows gebeuren.

voldoet alleen niet aan de W3C standaard, totaal geen karakter encoding etc in je Head informatie etc etc ...,

weet niet wat je hier precies mee bedoelt maar......

En ik heb nog never nooit klachten gehoort dat me sites niet werken in andere browser ik gebruik namelijk de standaard coding van CSS en die wordt door alle browser gebruikt zelfs op linux bakken worden we websites in des betreffende browser goed weer gegeven. Ik weet niet of je de meta tags bedoelt in dat karakter encoding ofzo iets maar die gebruik ik lekker niet wordt toch zo gevonden door zoek machines enzo binnen een week stond me site al op google bijna bovenaan en op andere browsers.

Maar oke iedereeen heeft zijn eigen manier van websites maken en ik doe het allemaal in notepad met een apparte CSS coder en dat gaat perfect. Nooit problemen site werken altijd 100%

als er 1 browser afwijkt van "de standaard" dan is het IE wel, M$ heeft gewoon z'n eigen standaard verzonnen

Maar wel 1 welke door 98% wordt gebruikt !

Het klopt dat de bron van Mozilla op die van Netscape lijkt (misschien wel hetzelfde), en daar is op zich helemaal niets mee. Als jij graag met Netscape of Mozilla wilt werken dan mag jij dat doen, maar wat mij opvalt is dat deze browsers jammer genoeg toch achter de feiten aan huppelen.

Kijk, de techniek blijft niet stilzitten, net zoals bij RC-Auto's, deze worden ook steeds beter en sneller als vroeger, net zoals bij internet worden de site ook steeds beter en mooier, mits je de juiste browsers gebruikt en up-to-date blijft.

Ik heb dus aan de hand van jouw antwoord Mozilla geinstalleerd om even te kijken, maar de site werkt perfect, dus dat antwoordt van jouw dat dit een slechte site zou zijn is natuurlijk grote onzin, alleen omdat er bij jouw iets niet klopt.

En ik heb nog never nooit klachten gehoort dat me sites niet werken in andere browser ik gebruik namelijk de standaard coding van CSS en die wordt door alle browser gebruikt zelfs op linux bakken worden we websites in des betreffende browser goed weer gegeven
Dat komt waarschijnlijk omdat je misschien geen flash of javascripting gebruikt, maar gewoon tabellen en plaatjes etc.. niets ingewikkelds waardoor de hele handel misschien niet zou werken op een andere browser.
Mooie site trouwens. Alleen de letters in het blauwe menu zijn te klein als je op 1280 resolutie hebt staan.

Letters in het blauwe menu?? ik kan geen blauw menu vinden. Ohw wacht je bent op me andere site geweest nou ik zit ook op 1280 x 1024 op een klein 17"monitor en kan alles gewoon goed lezen. Oke het zijn e kleine letters maar allemaal hoofdletters.

me sites ook ff getest in 4 verschillende browsers en het werkt allemaal goed. Jou site werkt bij mij ook trouwens wel goed in verschillende sites. Wat betreft flash en javascripts vind ik vaak onnodig. Net als die buttons van jou met een simpel plaatje kan je dat ook maken en hoef je niet de flash gebeuren te downloade.

Ik stop nu met deze discusie het is geen website forum hier maar een modelbouwforum en jah zo heeft toch iedereen zijn eigen kijk op websites maken en dat zal je altijd blijven houden.

btw HTML, CSS, PHP em MySQL ownen :D

Ik stop nu met deze discusie het is geen website forum hier maar een modelbouwforum en jah zo heeft toch iedereen zijn eigen kijk op websites maken en dat zal je altijd blijven houden
Ja dat klopt, die discussies kunnen eindeloos doorgaan, en daar zijn we hier niet voor , :-)

Back