Wedico: DAF XF 105 SCC

michael, anders kom jij eens bijmij thuis , we zitten toch niet ver uit elkaar en kan jij mij eens tonen hoe het moet voor de foto's.

ja zal een dezer eens afkomen hé :Dkdenk da het met photobucket ook moet gaan ze .. heb hier nog geen foto's opgezet maar denk dat het wel kan lukken :)

oke maat ik zie wel wanneer het past en anders op een avond in de club .hopelijk nog het beste met de overgang van oud naar nieuw, ik ga er nog eens een patat opgeven met de disco bar.das ze maar oordopjes meenemen want zal tellen.
see you.

hallo wedifreak
welk merk ik ook aan klik op jullie site,u heeft er wel een model van,
het zijn er aardig wat,
vooral die man fulda truck is een mooie jongen,en exclusief,
hoop meer van uw modellen te mogen bewonderen hier op t forum,
mvg markioo

genieten

t'ja , ik zit ook op ons eigen forum maar blijkbaar zijn de belgen bij ons niet zo enthousiast als op jullie forum.
van het ogenblik dat ik weet hoe ik mijn fotomateriaal hier op dit forum kan zetten zal ik jullie laten watertanden hihihihi !!!

wanneer je via onze site naar links gaat kan je via dat gedeelte naar ons forum surfen en daar staan er al een hele boel foto's op van mijn trucks.
momenteel zit ik aan het nr 32 van wedico truck plus alle aanhangwangens niet bij geteld.
ben al enkele keren gast rijder geweest in den haag bij de wassenaarse modelbouw vereniging.
ze hebben daar genoten van de kracht van mijn wdc trucks.

willen jullie meer zien dan kan je ook via onze site naar de club kamyka gaan kijken naar mijn en andere modelbouw collega's pareltjes van werk-grondverzet wedico trucks.
groetjes wedifreak.

t'ja , ik zit ook op ons eigen forum maar blijkbaar zijn de belgen bij ons niet zo enthousiast als op jullie forum.
van het ogenblik dat ik weet hoe ik mijn fotomateriaal hier op dit forum kan zetten zal ik jullie laten watertanden hihihihi !!!

wanneer je via onze site naar links gaat kan je via dat gedeelte naar ons forum surfen en daar staan er al een hele boel foto's op van mijn trucks.
momenteel zit ik aan het nr 32 van wedico truck plus alle aanhangwangens niet bij geteld.
ben al enkele keren gast rijder geweest in den haag bij de wassenaarse modelbouw vereniging.
ze hebben daar genoten van de kracht van mijn wdc trucks.

willen jullie meer zien dan kan je ook via onze site naar de club kamyka gaan kijken naar mijn en andere modelbouw collega's pareltjes van werk-grondverzet wedico trucks.
groetjes wedifreak.

Hallo WediFreak,

Heb jij de Belgische loterij gewonnen ????
Tjonge,tjonge wat veel modellen zeg !!!

Ze zien er allemaal stuk voor stuk SUPER uit, echt heel mooi !!!

is de daf alleen nog maar bij wedico te verkrijgen of al bij andere bedrijven of dat nog niet.
ben er namelijk ook naar op zoek.

groetjes danny

de daf is er ook nog in tamiya schaal bij één van onze leden , bred last uit rcmodeltrucks brugge.
van wedico kan je ze nog steeds aan de aanbiedingsprijs krijgen bij ultimatedreamcars in den haag
www.ultimatedreamcars.nl
deze verkoopt ze nog steeds aan interessante prijzen.
groetjes wedifreak
ps sorry voor de late reactie;

hallo
en pvr oftewel peter van rijnsbergen die maakt 1:16 daf cabines onder andere de cf,
effe google op zn naam en er moet wel een adres verschijnen,
mvg markioo

hallo allemaal,

Ik heb een paar vragen? Ik heb zelf nog helemaal geen rc truck alleen een Tamiya LEO 2A6. Vandaar de vragen. Ik ben van plan om een DAF TROPCO te bouwen omdat ik, zelf lid van club waar we met militaire voertuigen rond rijden.

Wat zit er allemaal bij als je een Wedico DAf koopt? Is die dan helemaal rij klaar. (op de ontvanger en zo) zit er een geluidsmodule bij? is de overbrenging goed genoeg om ongeveer 8 kilo van ze plaats te krijgen?

Alvast hartelijk bedankt, bas

Als je een Wedico Daf koopt?
Dat is alleen de cabine. Alles moet je apart kopen(chassis,wielen,velgen,etc...)
Dus geen ontvanger,geen geluidsmodule, geen overbrenging.

Alles los kopen bij Wedico

bas tollens

Hallo Bas,

Welke club is dat waar jij lid van ben. En waar zit die club ergens.
Ik heb er misschien wel oren naar. Als het niet te verweg is voor mij.

Groet,
Ton...

hoi

even een vraagje bij het setje spatborden had jij daar ook een beschrijving van hoe je het moet monteren er zat bij mij niks bij

graag even een reactie terug

mvg ronald

daf 105 cf in aanbouw

Back