Nu hopen dat dat stel angsthazen van F3A vliegers eens een wedstrijd op ons veld aandurft
Wegens problemen mbt. posten een late reactie van mij, maar bij deze.. de samenvatting staat er al. Bert nogmaals oprecht gefeliciteerd met je terecht verdiende overwinning.. je zei het vorig jaar al dat je mij ging verslaan en dat heb je ook gedaan
Hierbij moet ik natuurljik wel aantekenen dat je ietwat hulp hebt gehad van mijn materiaal (

) maar zelfs al had mijn materiaal meegewerkt dan had je nog gewonnen.
Helaas voor je moet ik je wel mededelen dat dat vanaf nu is afgelopen, volgend jaar, in de B, 'pak ik je terug'
Mits het materiaal niet tegen blijft zitten, zal MVC-MN volgend jaar inderdaad in alle klasses vertegenwoordigd zijn. Fred en misschien Hans in de A, ik/hans in de B en Bram en Ruben in de C. Mogelijk zelfs dat daar nog een B of A piloot bijkomt, maar op dat gebied is nog niets zeker.
Enige wat ik nog toe te voegen heb aan de samenvatting is dat de meegebrachte spullen om Rubens landingsgestel te repareren indien nodig, niet nodig waren voor dat doel, maar toch van pas kwamen. Er vliegt nu ergens een Oxalys met een gerepareerd landingsgestel rond
Hoe gaat dat trouwens? Houdt de reparatie het?