Wedstrijd kalender NK-F3K 2008

Tja, weet ik zo niet....

Maar eind van de middag vliegen en daarna BBQ'en .... mwa, da's wel een leuk idee !
Komen we nog op terug :-)

Grtz,
Nick

O, maar als we vanaf het eind van de middag kunnen vliegen tot zonsondergang is ook heel mooi. Is het niet midzomernacht de dag ervoor??

Loet

zou gewoon de wedstrijd op zondag laten. en voor diegen die op zaterdag al willen komen om te kamperen is er na de voetbalwedstrijden nog wel tijd om lekker te vliegen. uit je caravan stappen, model weggooien en vanuit je caravan verder vliegen (H)

zou gewoon de wedstrijd op zondag laten. en voor diegen die op zaterdag al willen komen om te kamperen is er na de voetbalwedstrijden nog wel tijd om lekker te vliegen. uit je caravan stappen, model weggooien en vanuit je caravan verder vliegen (H)

Ik begrijp hieruit dat Niels de rol van campingbeheerder op zich neemt.....?
:cool:

Is het voetbal seizoen dan al niet voorbij?

Maar bedankt voor de update Nick. Tzt, zullen wij het wel horen wat de mogelijkheden zijn.
De wedstrijd is dus gewoon op de Zondag, de 22 juni.

Nogmaals, we wachten wel af. Als er iets mogelijk is op Zaterdag dan graag. Als er een veld is waar een weekend georganiseerd kan worden is dat Winterswijk wel. Maar dat lukt alleen als het Winterswijk lukt om iets te organiseren. Nogmaals, het hoeft/moet natuurlijk niet.

De kalender ziet er alsvolgt uit

27 april Arnhem
25 mei Odoorn
22 juni Winterswijk
24 aug Swalmen
4 okt Nijmegen

Van alle wedstrijden heb ik een schriftelijke aanmelding ontvangen. Meer info zal t.z.t. op dit forum en de F3K site te vinden zijn.

Heren,

Nu de wedstrijdkalender rond is, lijkt het mij een geschikt moment om mij formeel terug te trekken als F3K sub-commissie lid.

Jullie allemaal heel veel plezier en succes gewenst, met deze mooie en unieke sport.

Eric.

Bart en alle F3K'ers

Van Peter Keim kreeg ik inderdaad te horen dat er een mogelijke "dubbel" is op 27 april in Arnhem. Zowel onze eerste F3K wedstrijd alswel een uitwijkdatum voor een vv wedstrijd staan dan gepland.

Ik heb de organisator van de F3K westrijd gemaild om even te reageren voor een overleg met eventueel een mogelijkheid om uit te wijken naar een andere datum. Ik denk dat het niet wenselijk is om gelijktijdig een vv en f3k wedstrijd te houden op het Rozendaalse veld. Wie voor wie moet wijken, die discussie wil ik niet aangaan.
Omdat er op 27 april ook door onze F3K vriend Henk Pietersma een wedstrijd georganiseerd is waar wellicht enkele Nederlanders aan deel wilden nemen heb ik de optie aangeboden om de wedstrijd in Arnhem eventueel te verschuiven.

Tot op heden geen reaktie van de organisator in Arnhem gehad. Het kan natuurlijk zijn dat er vliegers rekening hebben gehouden met 27 april en mogelijk op een uitwijkdatum niet zouden kunnen. Dat mag niet gebeuren!!! Daarom vind er voor het vaststellen van een eventuele alternatieve datum zeker overleg plaats met alle F3K vliegers.

Omdat er dus nog helemaal niets besproken en overlegd is had ik er nog geen melding van gemaakt.
Ik hou jullie op de hoogte.

Laatst bewerkt:
Misschien een optie Loet. Maar het is een vereiste dat iedereen op de uitwijkdatum kan. En nu praten we al over een uitwijk terwijl het misschien helemaal niet nodig is,
Laten we eerst even de reaktie afwachten van de organisatie.
Nogmaals, er wordt geen beslissing genomen zonder jullie allemaal te raadplegen en zolang er geen nieuws is gaan we er gewoon vanuit dat er op 27 april gevlogen wordt.

Ik zal deze week nogmaal proberen contact te krijgen met de organisatie zodat we zo spoedig mogelijk duidelijkheid hebben.

Back