Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Schrijf deze al maar op.
18 februari 2012
Wintercup F3K
MACH Proostenbos Herentals België
Ah fotsirk. Uitgebreidde info komt nog. Zal kortelings op de mach-site staan. Onze webmaster is er aan bezig. Vriendschappelijke wedstrijd met maar 1 taak, "all up, last down", principe van F6D. Proberen om zoveel mogelijk sessies te vliegen.
reidid sremeaj laz re jib nijz!!!! CHECK!
dag rudi!
yeh toel!-Didier zal meedoen
-Vreemd, ja want het is een wedstrijd
-Hoezo vreemd, iedereen mag toch meedoen?
-Ja
-Maar Didier had schoon genoeg van wedstrijden
-Ja, dat heb ik ook gelezen
-Maar waarom?
-Hij wil kunnen vliegen als hij wil en dat kan niet op een wedstrijd
-Waarom niet?
-Ze hebben meerdere groepen zodat je de kans krijgt om je eventuele deceptie te verwerken.
-Dat is toch alleen maar heel goed, dan kan je weer fris aan met de volgende ronde beginnen?
-Ja, maar in de tussentijd kan je niet vliegen.
-Maar hij was toch al eerder gestopt met wedstrijden
-Ja
-Maar toen kwam hij toch weer meedoen
-Dat klopt en dat was fijn want het is een prima gast met een leuke meid
-3 keer zoenen met Nederlanders vindt ze fijn
-Deed hij daarom weer mee?
-Het zou kunnen maar ik betwijfel het
-Waarom dan wel?
-Geen flauw idee
-Jawel,hij kan het niet laten of hij weet gewoon niet wat hij wil
-En als het veld op Herentals bezet is voor een F3K-wedstrijd kan je beter meedoen
-Hoezo?
-Anders kan je niet vliegen op die dag op het veld in Herentals
-Ja, misschien in de pauze als de rest zich te goed doet aan vette hamburgers
-Ja, dat is leuk, lekker in je eentje vliegen
-Ik snap er eigenlijk geen zak van
Ik ook niet maar ik ben blij met je 2-de comeback
Loet
yeh toel!
herriner je je nog wat didier zei in de zomer??? als er in herentals nog eens wedstrijd komt, dan bestaat de kans dat ik meedoe...
vergis je dus niet... helemaal geen sprake van een comeback... maar op thuisterrein kan k toch leuk meedoen? hopelijk nog wat mensen achter me laten, en dat zonder wedstrijd ritme...
je zal zien... geen comeback, ik verschijn niet meer op andere wedstrijden.
herentals is mijn thuishaven![]()
OK DeeJay we hebben het goed begrepen : ja, de kans bestaat en neen we vergissen ons niet, je wil niet als laatste eindigen op jouw thuis terrein Mach5, alles zonder wedstrijdritme. Helemaal geen sprake van een comeback:black:
Wat de verschijning betreft : probeer Lourdes, maar ik geloof dat de heilige maagd Maria jou net iets te vroeg af was.
Vlieg je nog steeds met de Papandréos, of met een Alfa Romeo Competizione 8C + your new girlfriend :
La très jolie hôtesse qui accompagne ce monument automobile :
![]()
Wow !!! I want her cellphone number![]()
OK Didier,
Ik denk dat je tamelijk in de war bent met to comeback or not, to comeback is the questionWhat you need is a free ride :
The mountain is high, the valley is low and you're confused on which way to go, so I'm here to give you a hand and lead you into the promised land
Come on and take a free ride : [URL="RIDE - Edgar Winter Group - YouTube[/URL]
Hey leuke vriendin heb je Yves;-)
Ik wil haar telefoon nr ook:black:
Jammer in duitsland is je video niet af te spelen. "Gesperrt" door de GEMA![]()
hi domi, het is niet yves vriendin.... hij is jaloers op de mijne, net als loet, en daarom probeert ie nu te pronken met deze picture...
katja is mine!moehahahaha.
@ yves, no comeback, but i'll try to kick your ass!
hi domi, het is niet yves vriendin.... hij is jaloers op de mijne, net als loet, en daarom probeert ie nu te pronken met deze picture...
katja is mine!moehahahaha.
@ yves, no comeback, but i'll try to kick your ass!
Balnea vina venus dlg corrumpunt corpora nostra, sed vitam faciunt balnea vina venus dlg
Honourable Firefox (very large overstatement)
Why don't you try to kick Loet's ass instead ? It is a slightly bigger target than mine
Yves
from the French Connection![]()