wedstrijden 2012

Hello Domietje :cool:

Kan je dit misschien eventjes voor mij in 't Frans vertalen alstamblieft. Ik ben nie echt naar school geweest, ziedet en verdien mijn pover salaris als The Under Assistant Westcoast Promo Man : [URL="
Rolling Stones - The under assistant west coast promotion man (1965) - YouTube[/URL]

Yves
Underschooled, underpaid, underestimated F3K Genius

Hallo Yvetje, ik ken geen Frans, enkel Frans Bal de konstrukteur van de Mimi!
Verder moet jij het toch goed vertalen kunnen in het Frans, Frans en Portugees is toch met elkaar verwant:rolling:Overigens dat DLG heb ik erbij verzonnen, maar past wel.
Groetjes naar Lyon mijn doorreisstadnaarhetzuidenopvakantieensomsovernachtingsstad

Laatst bewerkt door een moderator:
kheb maar ne 43 eh ;) voor loet's ass te kicken moet je de schoenmaat van peter aanen hebben!

@domi, vergeet niet dat je dlg MAX 1500mm mag zijn...
als je katja wilt bewonderen, zal je moeten afreizen naar herentals...
onze thuishaven...

2 wedstrijden op 1jaar in herentals! wat ben ik een lucky bastard! haha

ohja, domi, de atmosfeer kan hier wel eens snel omslaan op t MBF hoor... ben een jaar weg geweest omdat er een koppel zeikerds rondhangen hier! (en ik zeg wat ik denk, daar kunnen die enkelingen niet zo goed tegen had ik de indruk)

Freedom of speach buddy, a fundamental principal of democracy.

Of course, individual freedom ends there where the neighbour's individual freedom starts. Some start very early . . .

Whatever may be the case, stand up and foremost => keep writing. We love you,:bye:

ZZ TOP and the F3K Allstars : Pi_ser2_Xm4[/media] Top - Gimme All Your Lovin' (music video) - YouTube

kheb maar ne 43 eh ;) voor loet's ass te kicken moet je de schoenmaat van peter aanen hebben!

@domi, vergeet niet dat je dlg MAX 1500mm mag zijn...
als je katja wilt bewonderen, zal je moeten afreizen naar herentals...
onze thuishaven...

2 wedstrijden op 1jaar in herentals! wat ben ik een lucky bastard! haha

ohja, domi, de atmosfeer kan hier wel eens snel omslaan op t MBF hoor... ben een jaar weg geweest omdat er een koppel zeikerds rondhangen hier! (en ik zeg wat ik denk, daar kunnen die enkelingen niet zo goed tegen had ik de indruk)

Hallo fireforx309 tot nu toe bevalt het, en krijg ook ondersteuning!
Ja misschien haal ik Herentals wel, als mijn DLG klaar is.
Ik kende een Katja uit Herentals ongeveer 30 jaar geleden, heette De Wilde. Was een leuke tijd;)
Groetjes

Hallo fireforx309 tot nu toe bevalt het, en krijg ook ondersteuning!
Ja misschien haal ik Herentals wel, als mijn DLG klaar is.
Ik kende een Katja uit Herentals ongeveer 30 jaar geleden, heette De Wilde. Was een leuke tijd;)
Groetjes
je kan altijd een ARF dlgtje aanschaffen ;) ipv zelf te gaan bouwen?

mijn katja is nog geen 30 ;) en niet van herentals haha
maar dat maakt loet niet minder jaloers ;)

herentals, als je het niet haalt in de beginmaanden, dan is er nog de wedstrijd normaal in augustus...

EPO en wedstrijdnieuws

je kan altijd een ARF dlgtje aanschaffen ;) ipv zelf te gaan bouwen?

mijn katja is nog geen 30 ;) en niet van herentals haha
maar dat maakt loet niet minder jaloers ;)

herentals, als je het niet haalt in de beginmaanden, dan is er nog de wedstrijd normaal in augustus...

Kevin Pauwels (Kalmthout) wint de veldrit in Ronse vandaag. EPO doet dus nog altijd mirakels.

Normaal, want de prijs van amphetamines is de laatste tijd irrationeel omhoog gegaan. En Erik dealt inmiddels sinds lang niet meer.

Oh ja, before I forget : er komt "binnenkort" een nieuwe regering in België.
Met Katja als prime minister :p

Ik konstateer dat Yves Letherme met al dit geboemel al langs om beter Frans spreekt (maar hij is nog zeer ver onder mijn niveau).

Vuurvos, ben ik "slightly" off topic ? Of toch weer niet ?

Helios di Roepo:bye:

Laatst bewerkt:
@ yves, als katja eerste minister wordt, zorg ik er persoonlijk voor dat jij belgië niet meer in mag! :snipersmile: met die flauwe grapjes altijd!

zoals bassie (van bassie en adriaan) altijd zei, "voor de grapjes ben IK aangenomen ja!"

maar weer on topic!
het lijkt me wel leuk om bij -25 op het veld van mach te staan!
net een goede temperatuur om weer eens een winter bbq te doen (zoals ik eens eerder deed bij -25)
dan moeten we er wel voor zorgen dat er genoeg alcohol in de drank zit, want vorige keer bevroor t drinken buiten!

Vu ton age avancé Philppe, je crains le pire pour melden tot meedoen.

Normalement ce concours est réservé aux jeunes :n00b:

Puis en Hollande, ça ne rigole pas :murder: A propos, t'as quoi comme moto ? [URL="
Race Action from Assen - YouTube[/URL]

Yves

Yves, mon ami, c'est un forum néerlandais. Heb respect voor nederlands

@Theo, dank U

Yves, mon ami, c'est un forum néerlandais. Heb respect voor nederlands

@Theo, dank U

Mais Philippe, mon ami, ik heb geen repekt voor het Nederlands, noch voor de Vlamingen of de Walen, of de Fransen, of de Nederlanders, of los Amerikanos (imagine there's no countries, and no religion too, nothing to live or die for...) behalve voor Aretha :
z0XAI-PFQcA[/media] - YouTube

God save the Queen (of soul)

Yves
Rebel Rouser

leuk filmpje met spread tow overgangen:D Verder vrij gedateerd:murder:

Geef mij maar:

God Save The Queen, Sex Pistols

[URL="
Pistols - God Save The Queen (HD OFFICAL MUSIC VIDEO) - YouTube[/URL]

Loet

So what's it gonna bee honeybee: Aretha F:rolleyes: or the sex pistolarios ? Eventually you'll have to make up your mind: wI_7YLILaAM[/media] Graydon - She Just Can't Make Up her Mind (1993) - YouTube

Yves

PS: heeft Helle uiteindelijk onze rekening in Vercelli betaald ?

PS: heeft Helle uiteindelijk onze rekening in Vercelli betaald ?

Nee, want Helle heeft de "puttana" uitleg en dus bijles gegeven en deze keer was het dus gratis.
We gaan het meemaken of deze "puttana" het werk nog praktiseert het allemaal nog steeds herinnert. Ik heb een hekel aan "puttana's" met een slecht geheugen

Daarom, nog 5 maanden en we weten het

tot Vercelli, oude ru..er

Loet

Ben ik de enige die het DLG forum een beetje flauw vind worden?
Berrie stelt een hele normale vraag over wedstrijd-data, dacht ik :confused:

een beetje flauw

Ben ik de enige die het DLG forum een beetje flauw vind worden?
Berrie stelt een hele normale vraag over wedstrijd-data, dacht ik :confused:

Wubbe, je bent niet de enige die het DLG-forum een beetje flauw vindt worden.

Ik vind: Als je niets zinnigs hebt te melden meld dan niets. Anderen denken daar klaarblijkelijk anders over.

Groeten,

Hans

Hallo het moet toch mogelijk zijn ook geintjes te maken op dit forum. Het is toch een soziaal netwerk en daar moet niet alleen vakpraat mogelijk zijn.
Als het je niet interesseert, dan lees het eenvoudig niet.
Groetjes

Back