Wedstrijden met offroad mini's!

Wie wil er wedstrijden rijden met zijn offroad mini?

• Total voters
    22
  • Poll closed .
das een mooie dag de 17e juli.
ik heb nog een kleine slash in de aanbieding voor degene die mee wil rijden met de mini's.

pm me maar

Aangezien ik ook fan ben wat ze met de 1/18de & 1/16de doen in Engeland komt er weldra in het Antwerpse (dus omgeving zuid-Holland) een gelijkend project.

Meer info zal hier worden meegedeeld.

heb hier ook nog een lrp shark en een mini erevo, moest er eens een wedstrijd georganiseerd worden rij ik zeker mee. is eens iets anders dan de 1/10 wedstrijden :)
vind het wel ferm hoe ze in engeland met de lrp sharks/ duratraxx vendeta/ ftx blaze.. rijden gewoon een indoor hal met wat jumps enz.
spijtig dat dat hier in belgie niet is .

Afgelopen weekend op de nieuwe 1/10 baan gereden in Helmond met de MERV. Al met al heel leuk om tussendoor te doen en denk dat er zeker wel iets mee te doen is!
Uiteraard ging het lang niet zo rap als de buggy's, mede door niet geschikte bandjes maar er zit zeker meer in!
Tijd om fatsoenlijke pinbandjes te zoeken voor het kunstgras!

Volleges mijn staat het gewoon op de kalender bij MAC Vlijmen op de 17e. Niemand heeft aangegeven dat een andere datum beter uitkomt, dus, RCRacer, gaarne bevestiging!

Heren!

Ik breng het nog maar even onder de aandacht: 17 juli, das over 9 dagen, is er een wedstrijd speciaal voor onze mini's bij de MAC in Vlijmen!
Nou heb ik lummel dit gestart, maar ik ga er zelf alvast niet bij zijn, want de baas heeft me verscheept naar Nigeria....
Ik hoop dat jullie er een leuke dag van maken! En zie graag wat foto's terug uiteraard....

Sorry dat ik een oud topic weer vanonder het stof haal, maar gebeurt hier nog wat mee? Ik bedoel maar worden er nog wedstrijden voor deze mini's georganiseerd? Ik heb de kalender al eens geraadpleegd en vind enkel op 10 september een 'open klasse' op het offroad circuit van groningen, op 400km van waar ik woon is dit niet meteen een optie voor mij...
Ook vermoed ik dat open klasse niet echt doelt op deze mini's.

Als iemand meer info heeft over offroad mini wedstrijden, liefst in belgie of dicht bij de grens, gelieve dan een seintje te geven, ik zou dit echt eens willen meemaken ;)

Mvg

Laatst bewerkt:
Ik heb een probleem met mijn 1:18 wagen en kon daardoor niet aan de start verschijnen. :(
Mochten er andere wedstrijden komen dan hou ik me echter nog steeds aanbevolen.

Back