wedstrijden

• Topicstarter Topicstarter bartol1988
  • Startdatum Startdatum
B

bartol1988

Guest
ik.heb.een.vraag.
hoe.zit.het.nou.eigenlijk.met.de.wedstrijden.
ik.zou.wel.eens.willen.weten.of.ik.met.mijn.serpent.vector.wedstrijden.kan.gaan.rijden.
en.kom.je.met.die.klasse.meteen.bij.super.snelle.mensen

tyfus, typ met die balk op je toetsebord, en niet met die punt :roll:

maare, over wedstrijd rijden... geen idee. rijd geen serpent.

laterss thomas

Je kan lid worden van een club bij jouw in de buurt. Daar kan je dan op de baan rijden, beetje oefenen enz.
Als je het een beetje kan, kan je meedoen aan clubwedstrijden. Deze zijn meerdere keren per jaar, 6 keer ongeveer.
Voor clubwedstrijden hoef je niet vreselijk goed te zijn, maar enigszins op de baan kunnen blijven en meekomen is wel handig.

Als je goed scoort met clubwedstrijden kan je verder kijken naar andere competities zoals ICC, NK enz.

P.S: typ inderdaad met spaties tussen je woorden, dit is vreselijk irritant!

zoek even op www.mytsn.com
en in een ander yopic heb je uitgelegd hoe het komt door je bunt dus voor geen probleem.
maar bij mytsn vind je alle info over wedstrijden enzo en kan je je inschrijven
mvg michael

schrijf :)dan ook meteen met hoofdletters na elke punt :roll: en dan ook :P nog ff afwisselend van GrOoT NaAr :P KlEiN en dan ook nog te ;) veel smilies ertussen en je bent klaar :roll:

gaat nerges over als je het mij vraagt.

laterss thomas

mikehomerun zei:
zoek even op www.mytsn.com
en in een ander yopic heb je uitgelegd hoe het komt door je bunt dus voor geen probleem.
maar bij mytsn vind je alle info over wedstrijden enzo en kan je je inschrijven
mvg michael

De wedstrijden die op Mytsn staan vereisen lidmaadschap van een club (wat bij vrijwel elke wedstrijd is) dus voordat je wedstrijden kunt rijden moet je lid zijn bij een club. Lijkt mij zowiezo wel handig, want anders ben je nooit goed genoeg, want je moet wel trainen 8)

dat klopt ,
maar had wel gedacht dat dat bartol id was van een club. veel veel oefenen en advies laten geven door andere rijders op het circuit.
succes
michael

ja, ik heb hem op msn maar zn spatie is kapot... liever niet dat je zo: moetpratenzonderspatie daaromzitereenpunttussen snappie :lol:

Maar nu heb ik een nieuwe en nu zijn jullie ook weer verlsot van dat stomme getyp :lol:

Lid worden van een club is het eerste vereiste. Als je redelijk foutloos je rondjes kan maken doe je het op clubniveau al niet slecht en ben je zeker rijp om NK's te rijden om in de middenmoot van de NOMAC cup mee te rijden.
Als je met een goede motor ook nog foutloos rondjes kan rijden is een podiumplaats in de NOMAC cup zeker haalbaar.

www.nomac.nl is een goed startpunt en als je ergens lid geworden bent en je een licentie aanvraagt moet je bij veel animo eerst kwalificeren middels een kwalificatie race. Dit is niets anders dan een 6 kwalificatieheats waarbij de snelste 14 man naar de NOMAC cup mogen.
Haal je dat is de eerste race:
http://www.macdebaanbrekers.nl/nieuws/zwolle/zwolle.htm

Als je een NOMAC licentie hebt mag je ook een EFRA licentie kopen om binnen europa aan GP's mee te doen en als je geld over hebt mag je je ook inschrijven voor een WK plekje.

ICC is een competietie opgezet door een aantal Nederlandse en Duitse clubs, betekent dat je ook een paar keer de grens over moet.

Een aanbeveling is om in de winter bij een club mee te doen met schaal 1:18 of 1:24. Dat is hele goede leerstof voor het wedstrijdrijden en sturen en het is meestal met minimale kosten en maximale lol.
Komende zondag hebben wij weer een race met 1:18 in Sprundel.

Back