Wedstrijdinformatie 2011

Hi scalefans,

Op 15 mei a.s. is de eerste schaalwedstrijd op het terrein van de BLC te Hulten, onder Tilburg.
Voor de F4G heb ik (nog) geen opgaven ontvangen, voor de sportschaal en de F4C wel. Natuurlijk hopen we op meer deelname :!::yes:, dus geef je op en doe mee. Als bezoeker ben je natuurlijk ook welkom en kun je eens proeven hoe het er bij onze wedstrijden aan toe gaat.

Groeten en tot ziens bij de BLC,

Bert

Beste Eric en Henri,

We beginnen om 10.00 uur met de wedstrijden.
Dat betekent, zeker voor mij, weer vroeg op.
Het zou zeker mooi zijn om jullie daar te ontmoeten en Eric in ieder geval met een vliegtuig.

Tot zondag,

Bert

F4C & Sportscale 15 mei

Vliegen was voor de meesten wel een makkie, sommigen hadden wel wat moeite met de harde wind.

We hebben je gemist Ton? how come?

greetz,
Frank

Was een gezellige en lekker drukke wedstrijddag,
16 deelnemers :shock:

een paar plaatjes

CIMG2745.jpg

CIMG2728.jpg

CIMG2725.jpg

CIMG2753.jpg

een mooie electro SV4 met sound module :yes:

De wind was wel een beetje een spelbreker , maar we mogen niet klagen , met is bijna de hele tijd droog geweest.
Ram6 was dacht ik fotograaf van dienst (zag hem zelfs met 2 fototoestelen om zijn nek ;))

ps : ook weer leuk om kennis te maken met een paar forum leden :yes:
@kim je instumenten paneeltje zag er in het echt nog beter uit dan op de foto's
@ tom , we hebben je idd gemist

Zo dan 16 deelnemers dat kun je een top dag noemen, mooie opkomst hoor en mooie foto's.

En wat is dat Evert in de Jury en niet vliegen :p

Wat is de einduitslag geworden.

Ton

Ja Ton, je bent zeker gemist!
Bedankt Eric voor je compliment! Het draadje dat losgeraakt was is alweer gelijmd.
Ramses, jouw romp ziet er super uit en het was leuk je gisteren te ontmoeten.

@ ton
Die grote opkomst is mede aan jouw inspanningen (in het korte verleden)te danken :yes:

De uitslag voor zover ik het me goed herrinner :

F4c
3 Gerard R (Beech)
2 Bert v E (Fly Baby)
1 Gerald R (F15)

Sportschaal
3 Kim V (piper)
2 Robbin R (fokker)
1 Eric K (Beech)

Hopelijk zonder fouten
anders bijvoorbaad SORRY

Laatst bewerkt:
Kim,

Nog even getwijfeld om toch even te gaan kijken heb er nu toch ook een beetje spijt van niet even te gaan, maar goed leuk te horen dat ik gemist ben.

Eric,

Had jou daar ooit nooit verwacht toch leuk dat je hebt meegedaan wordt zeker gewaarderd en dank voor de erkenning van mijn zeuren aan de vliegers voor deelname, hoop dat ze blijven komen en het er nog veel meer gaan worden.

Maar wat zie ik nou geen Belgen in de F4C top en alleen maar 1 in de sportschaal klasse en nog de winnaar is ook , gefeliciteerd.

Ton

Ramses, jouw romp ziet er super uit en het was leuk je gisteren te ontmoeten.

Insgelijks! :D Was gezellig en een heel erg mooi dashboard!

Ram6 was dacht ik fotograaf van dienst (zag hem zelfs met 2 fototoestelen om zijn nek ;))

...voelde me net een Japanner! ;) Met een camara kon ik een filmpje maken, de foto`s met de andere camera. Helaas zat op die lens een kras, dus op sommige foto`s is een "zweem" in `t midden van `t beeld te zien :mad:

Corsair-01-05.jpg

Hier nog wat foto`s: Sportschaal & F4C - Hulten - 15 mei 2011

Voor mij was het de eerste keer dat ik een F4C wedstrijd heb meegemaakt om de sfeer te proeven en te kijken hoe een en ander in z`n werk gaat. Het was een hele geslaagde dag!

De sfeer is prima, vriendelijk, behulpzaam, geinteresseerd, gezellig, oftewel alles wat je niet verwacht bij een wedstrijd! ;) en dat is de rede dat ik volgend jaar ook mee wil gaan doen.

Leuke mensen ontmoet en ook leuk nu de persoon achter enkele forumnamen te kennen.

Groeten, Ramses

Laatst bewerkt:
De sfeer is prima, vriendelijk, behulpzaam, geinteresseerd, gezellig, oftewel alles wat je niet verwacht bij een wedstrijd! ;) en dat is de rede dat ik volgend jaar ook mee wil gaan doen.

Leuke mensen ontmoet en ook leuk nu de persoon achter enkele forumnamen te kennen.

Groeten, Ramses

ps. Han, ik lees dat jij er ook was, als ik wist wie je was had ik je wel ff aangesproken

Beste Ramses,

Fantastische reactie voor de schaalwedstrijden. Fijn dat je mee wilt gaan doen en natuurlijk ben je van harte welkom. Helaas maar kort gesproken, maar toch een goede indruk gekregen van wat ons te wachten staat iun de sportieve concurentie. Mooie onderdelen heb je gemaakt en natuurlijk zijn we erg benieuwd naar het eindresultaat.

Voor jou in het bijzonder, maar ook voor alle anderen nog even een uitnodiging voor de Dutch Nationals op Valkenburg. Gisteren ben ik bij velen langs geweest om te informeren of men ook op 19 juni naar dit evenement wil komen. Zowel deelnemers (F4C en Sportschaal) als bezoekers zijn van harte welkom. Men moet echter wel persoonlijk gegevens opgeven om het voormalig Marine Vliegkamp op te mogen.
Ben je geïnteresseerd, dan kun je bij mij op de verzamellijst als je die gegevens aan mij ter beschikking stelt.

Groeten en tot ziens,

Bert

Hi scalefans,

Door werkzaamheden vandaag was ik niet eerder in de gelegenheid om even te reageren. Dat mag zeker verwacht worden van de voorzitter van de subcommissie schaal, die gisteren een heel fijne dag heeft beleefd. De werkzaamheden vandaag hadden te maken met de scorelijsten die ik in Excel had gemaakt. Het aantal deelnemers overtrof de verwachtingen en dus moest de lijst worden aangepast, zodat alles kloppend werd.

2011-05-15_112546.jpg

Met dank aan mijn vrouw Joke die hier druk bezig is om de scores te verwerken. Ik had haar ook nog verteld dat deze werkzaam heden best wel meevielen, maar had geen rekening gehouden met deze opkomst: :oops:

2011-05-15_112423.jpg

2011-05-15_112446.jpg

Natuurlijk zijn we ook heel erg blij met de organiserende vereniging de BLC. Zij hebben het met hun vrijwilligers mede tot een fantastische dag gemaakt. Hulde aan de club en volgend jaar komen we weer graag bij jullie langs. Even wat vrijwilligers:

2011-05-15_112539.jpg

De hele dag verse koffie en lekkere drankjes.

2011-05-15_112605.jpg

De heerlijke belegde broodjes hier in voorbereiding.

2011-05-15_152305.jpg

De zoon van Kim als ordonance met de scoreformulieren.

Geweldig dat al die mensen, maar zeker ook nog eens genoemd de juryleden, dit allemaal voor ons doen. Fantastisch!

2011-05-15_152351.jpg

Wat we niet in de hand hebben is het weer, maar afgezien van het feit dat het aardig waaide mogen we zelfs ook daar niet over klagen.

Kortom, een zeer geslaagde dag. En alle medewerkers heel; erg bedankt voor jullie inzet.

Bert

Back