Wedstrijdinformatie 2012

De vereisten voor het meedoen staan op de Modelvliegsport website onder reglementen.
Gelden voor de modellen in de sportschaal dezelfde documentatie eisen, of vervalt hier de statische beoordeling?

Dag Rob,

Naast het antwoord van Han kan ik nog toevoegen dat hget model slechts een lookalike hoeft te zijn. Eisen aan het model zijn er dus nagenoeg niet en een ARF is ook welkom.
Het is dus min of meer een flying only klasse. Let op: er bestaan wel regels ten aanzien van de vliegfiguren. Deze vind je in het reglementenboek, waarvan de link in dit nog korte draadje te vinden is.

Voor opgave kan een PB-tje volstaan of aanmelden op Wedstrijd Tilburg 29 april 2012 | Subcommissie Schaal
(geldt ook voor Han).

Groeten,

Bert

Hi scalefans,

Hierbij een bericht over komende wedstrijden:

Op 20 mei 2012 wordt op voormalig Marine Vliegkamp Valkenburg de 2e wedstrijd gehouden van het Nederlands kampioenschap voor F4C, F4G en Sportschaal.
Deelnemers kunnen zich opgeven via een PB-tje of (liever) op de KNVvL schaal site:
Subcommissie Schaal
Wil je als bezoeker komen dan kan dat, maar ook hier geldt dat je van tevoren moet aanmelden. Dit mag ook via een PB-tje aan mij, maar rechtstreeks op de betreffende site is makkelijker.
Opgave bezoekers Dutch Nationals 2012

Op 17 juni 2012 is de 3e wedstrijd voor de schaalvliegers. Deze vindt plaats op de vliegbasis Leeuwarden. In verband met de organisatie en het aanmelden bij de Luchtmacht worden de inschrijvingen verwacht uiterlijk de eerste week van mei. Dezelfde procedure als hierboven is van toepassing.
Subcommissie Schaal

Graag ziet de subcommissie zoveel mogelijk deelnemers verschijnen dat zal duidelijk zijn. Er zijn genoeg schaalvliegtuigen en genoeg klassen waarin je aan de bak kunt. Geef je dus z.s.m. op!!:razz:

Tot ziens,

Bert

Hoi Bert,

Heb me net aangemeld voor Sportschaal 20 mei, wil de Dutch Nationals echt niet missen.
Beetje schaalvliegen en rond kijken bij de andere klasse heb der zin in.

Ton

Hoi Ton,

Ik had jouw bericht al via de KNVvL site binnengekregen. Mooi dat het weer lokt voor je. We zien je dus graag verschijnen.
Je staat als eerste op de lijst!

Tot dan,

Bert

Hoe was `t gegaan Kim?
Ben ook benieuwd naar foto`s!

Groeten, Ramses

Hoi Ramses! Waar was jij nou?! ;-)

Ik vond het een hele mooie dag, weer dezelfde gezelligheid en mooie kisten, sommigen voor mij bekend en anderen niet. Lekker gevlogen, ook al heb ik mijn laatste vlucht (het lukte om drie vluchten te vliegen) verprutst door van mijn procedure turn per ongeluk een vlakke acht te maken, stom, stom, stom! Ach ja, ik vond het wel een leuke dag en ik heb er van genoten. Er werd helaas wel ook wat schade gevlogen.

Laatst bewerkt:
Kim,

Wie waren er allemaal en drie vluchten is niet slecht jammer dus van de laatste vlucht.

En Evert was die ook vliegend deelnemer.

Wat is de einduitslag.

Ton

Hoi Ton,

Evert was er als jurylid, bij de statische beoordelingen.
Ik heb niet alle uitslagen maar kan je wel vertellen dat Philip Avonds de eerste plaats nam bij F4C en ik bij sport-schaal. Als ik het goed heb waren er 7 piloten voor F4C en 3 voor sport-schaal.

Het was een goed georganiseerde dag en men zorgde over het algemeen dat ze klaar stonden in de ready-box, waardoor we allemaal 3 vluchten konden krijgen.

Ik vermoed dat Bert op korte termijn de volledige uitslagenlijst zal vermelden.

Groetjes,
Kim

Hoi Ton,

Evert was er als jurylid, bij de statische beoordelingen.
Ik heb niet alle uitslagen maar kan je wel vertellen dat Philip Avonds de eerste plaats nam bij F4C en ik bij sport-schaal. Als ik het goed heb waren er 7 piloten voor F4C en 3 voor sport-schaal.

Het was een goed georganiseerde dag en men zorgde over het algemeen dat ze klaar stonden in de ready-box, waardoor we allemaal 3 vluchten konden krijgen.

Ik vermoed dat Bert op korte termijn de volledige uitslagenlijst zal vermelden.

Groetjes,
Kim

Hoi Ramses! Waar was jij nou?! ;-)
Moeder was jarig, 65 jaar geworden, feest dus!

Jij prima gedaan weer! :thumbsup:
Gefeliciteerd met alweer een eerste plaats!

Hoop dat er ook foto`s gemaakt zijn!

Groeten, Ramses

Mooie foto's, jammer dat ik er niet bij kon zijn....:(

Bert, vraagje; Moeten toeschouwers zich ook aanmelden voor Valkenburg, is er nog een actieve beveiliging?

En ik zie ook dat de aanmelding voor de wedstrijd op 17 juni te leeuwarden over 3 dagen al sluit, waarom zo vroeg eigenlijk? (en geld dat ook voor toeschouwers?)

Groetjes,
Gerald

Back