Weer de draad op pakken met werk pontons.

• Topicstarter Topicstarter Edwin Roethof
  • Startdatum Startdatum
Ik zal eens kijken zo via een andere laptop op een andere lijn.

Weinig tijd gehad vandaag om verder te gaan , jammer genoeg.
Wel wat ideeén opgedaan en via youtube nu het 1 en andere aan het bekijken hoe men de diverse gereedschappen maakt voor o.a Graaf machine's

Edwin, je eigen foto's willen geen van allen lukken. Zou je ze niet beter op een forum album kunnen zetten? Het aanmaken en gebruiken hiervan is betrekkelijk simpel:

Vergeet niet je foto's terug te brengen naar 800 pixels maximaal!!!

Groet,

Ad Bakker

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik probeer vanavond de fotos en voorbeelden via image shack of photobucket even up te loaden.

Druk weekje gehad en weinig tijd gehad naast het werken bouwen en prive leven , om update op het forum te gooien.

Momenteel is het wachten op de verf.

Grote Barge staat Casco gereed en de kleine ponton ook.
Bedoeling is dat er een 3 Tal barges komen en een 2 of meschien 3 tal pontons.

maargoed de cirkelzaag machine thuis is helaas overleden , dus even zoeken naar een andere oplossing.

Ik probeer vanavond de fotos en voorbeelden via image shack of photobucket even up te loaden.

Ik zou Photobucket nemen, Edwin. ImageShack heeft wat wijzigingen ondergaan waardoor het er niet gebruikersvriendelijker op geworden is.
Met Photobucket kan je ook na laden de afmeting van je foto terugbrengen naar 800 pixels (forum maximum).
Tegen het einde van deze FAQ in aanbouw wat zaken over Photobucket en andere album sites.

Groet,

Ad Bakker

Eindelijk weer op mn account kunnen komen.
Sinds een maand alle sleur en toestanden achter de rug.
En overal vanaf. (Letterlijk en figuurlijk , dus ook de smit barge's e.d)

Voor n ieder die mij een PM gestuurd heeft , sorry voor geen antwoord omtrent de pontons/barges.

Dus kan me eindelijk rustig weer in mn hobbys gaan verdiepen.
Bedoeling is om enkeld de Sleep vaartuigen op te pakken en de overige RC ideeen te laten vallen.

Redenen zijn voor mij simpel en duidelijk.
Om voor de geintreseerde in de details te treden.
RC hobby is prijzig en 1 tak is dus leuk en duur zat , en te veel projecten leid naar te veel onafgewerkte projecten.

Teven bouw ik geen oprdacht pontons en bouw ze puur voor de lol om er zelf een keer mee te kunnen spelen en dan een ander een plezier mee te doen.

Meeste potons/barges blijven hier dus niet IVM ruimte gebrek.
Er blijven er max 4 liggen , zodat de kinderen er mee kunnen spelen als ze hier zijn en als ze het zelf willen.

Genoeg gel*lt.

Ik ga even de oude topics door lezen en schuumen en kijken met welke project ik heropstart.

Vragen , meningen , kritiek altijd welkom.

@ raf en Ad

dank voor jullie tips ivm de foto's , echter heb ik nu zeer weinig om te showen :S

Back