Weer een werkschip erbij!

Roel van Essen

Forum veteraan
Vandaag een deal gemaakt met iemand uit Rotterdam:
Mijn gebouwde "Kormoran" geruild tegen een nauwelijks gebouwde "Norderney" van Robbe. (Er waren 4 spanten in de romp gebouwd)
Zoals mijn vrouw zei: "Ik wist niet dat ook schepen konder groeien..."
We zijn weer een tijdje van de straat! :lol:
(En nee, hij vaart nog niet op de Modelbouwforumwerkschependag... :wink: )
Lijmsnuivend voorwaarts!

Roel

zou jij nu die norderney afhebben voordat ik hem af heb ?
Welke motoren ga je gebruiken..

Robert

Motoren: 720 torque's. Ik denk alleen dat ik er andere schroeven onder zet, want die standaard schroefjes zijn wel errug klein...
En nee, ik ga me niet haasten...

Roel

Hoi Roel,

Veel geluk en bouwplezier met je nieuwe aanwinst :pim:
Fotootjes plaatsen hé :wink:

Groetjes,

Droopy

Als je de bovenstaande onderschriften rap na elkaar leest dan waan je je net in een Latijnse mis :? 8O

Amen...

Droopy

He Roel was dat nou.... zussie van de Veluwe weg???????

En lijmsnuivend..Arbo je zou toch beter moeten weten.
Veel plezier met bouwen en pas op met muizen en brand :) :) :) :)

Andre, je bent een held! Als je ooit naar Biddinghuizen komt, ga ik je zoenen! :oops: Nou ja... Twee bakken gratis koffie krijg je altijd, een van mij en een van Jan-Jacob... :lol:
Bedankt!

Roel

Dit verhaal motiveerd mij ook om gauw weer eens aan de slag te gaan met de norderney..

Robert

Kijk... nog iemand gelukkig gemaakt!

Iemand trouwens enig idee hoe het met Herman Busman is? Ik heb 'm een paar jaar geleden voor het laatst bij ons op de club gezien, maar daarna niet meer...

Roel

Robert zei:
Dit verhaal motiveerd mij ook om gauw weer eens aan de slag te gaan met de norderney..

Robert
Ja Robert... Het is niets dat je zo'n geweldig forum onder je beheer hebt staan, maar je moet natuurlijk wel opletten dat je tijd over houdt om ZELF nog aan het modelbouwen te zijn :lol:
Zou anders toch zonde zijn ;)

Roel, veel succes met de bouw, en we vertrouwen erop dat we een uitgebreid bouwverslag, inclusief statief foto's, sfeer foto's en detail foto's kunnen lezen over een tijdje ;) Je hebt tenslotte nu zo'n mooie digi cam ;)

Marco.

Back