Weet iemand een goede site, met multiplex onderdelen?

• Topicstarter Topicstarter maupi34
  • Startdatum Startdatum
M

maupi34

Guest
hallo forum vrienden, ik hep een iets te harde landing gemaakt. met mijn multiplex funcopter nu is mijn tandwiel van de main rotor stuk en de tandwiel die daar opvald van de heck is ook beschadigt. maar mij vraag is weet iemand hier een betroubare site waar ik en tandwielenset kan koopen ik heb veel gezoch aleen zet mn twijvels erbij of het goet komt dus ik dacht mischienkan mij hier iemand verder helpen mvg maupi alfast bedankt

bedankt danny, waar ken ik vinde hoe ik betaal dan (het lieft per apcept giro) waar moet ik dat invullen
greetz maupi

Even de topic titel aangepast, was wel heel ernstig....

Emil, mod

Edit, startpost had ook wel iets netter gekund denk ik. Geen idee of je er problemen mee hebt of dyslectisch bent, of iets anders de oorzaak is...

Maar een tip welke heel veel helpt, ook al ben je dyslectisch:
Haal het eerst eens door een spellingschecker heen, of doe het eerst in een tekstverwerkingsprogramma...
En post het dan...

Dan had het ongeveer zo kunnen worden:

Hallo Forum vrienden,

Ik heb met mijn funcopter, een iets te harde landing gemaakt. Nu is het tandwiel van de mainrotor stuk gegaan. Helaas is ook het tandwiel welke hier weer op staat, voor de aandrijving van de heckrotor, beschadigd.

Nu mijn vraag: Weet iemand een betrouwbare site, waar ik deze onderdelen kan kopen? Ik heb al veel gezocht, maar twijfel een beetje of het allemaal wel goed komt. Ik heb namelijk niet zo veel ervaring hiermee.
Ik dacht, hier zitten vast wel mesnen met ervaring, welke mij wel willen helpen..
Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet:
Maupi

Laatst bewerkt:
jah beetje wel ja.maar erg bedankt voor de aanpassing emil.het was niet mijn bedoeling zo maar tja het is allebij ik praat dialeckt
:???: srry mvg maupi

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb al even per pb contact gehad met je, en laat ik even duidelijk zijn dat er in dit geval geen opzettenlijke luiheid in zit! (iets waarvoor ik bang was)

Dit even voor de komende reacties. Welke ik dus ook niet meer verwacht
Er zijn diverse tips gegeven. En hierbij laat ik het, of de TS zelf zijn verhaal wil doen is aan hem,mar niet aan mij!

Ook ik heb hier mijn les weer uit geleerd, ook al was het redelijk vriendelijk, in dit geval niet vriendelijk genoeg. Mijn excuses.

Emil, mod

Back