Weet iemand een site,waar GP accu packs,goedkoop,te bestelle

• Topicstarter Topicstarter Raimond
  • Startdatum Startdatum
R

Raimond

Guest
Hallo Allemaal

Ik had een vraag,weet iemand een site waar GP 3300 packs,of Sanyo's 3300 nihm packs,zo goedkoop mogelijk te bestellen zijn?

Mag binnenlandse en buitenlandse sites zijn(Duitsland b.v)

Ik kan niets vinden,in die trand,ik hoop dus dat iemand me kan,wil helpen.

Alvast bedankt :D

het goedkoopste bij mijn weten is :

http://www.hopf-modelltechnik.de/

maar lees wel eerst eens de kleine lettertjes van de verkoopsovereenkomst. Service is er NIET - nada - voor die prijs en je hebt geen idee wanneer je levering er zal zijn. (dagen, weken of erger) maar ie is wel zeer goedkoop.

Ik heb net spijtig genoeg een slecht pack GP's en ben net de VAPEX cellen voor de eerste maal aan het laden, we hebben hier al enige goede ervaring mee en ze zijn zeer goed bij prijs (VAPEX4000 competetion) met het voordeel van blijkbaar goede service.

Patrick

Hallo allemaal.
Net nieuw op dit forum en dit is mijn eerste posting.

Ik heb verleden jaar 6 stuks GP3700 accu packs bij Hopf besteld (aanbieding 3 packs voor de prijs van 2)
Mijn ervaring; snelle reacties op email, vlotte levering (enkele dagen) en goede cellen (P+M) voor een hele beste prijs (ongeveer 35 euro per pack inkl verzending).

grtz, Hans

mensen,bedankt :D,ik zal eens rond gan kijken op die sites

Mad Monster zei:
Hallo allemaal.
Net nieuw op dit forum en dit is mijn eerste posting.

Ik heb verleden jaar 6 stuks GP3700 accu packs bij Hopf besteld (aanbieding 3 packs voor de prijs van 2)
Mijn ervaring; snelle reacties op email, vlotte levering (enkele dagen) en goede cellen (P+M) voor een hele beste prijs (ongeveer 35 euro per pack inkl verzending).

grtz, Hans

P+M,betekend toch,pushed and matched?

Hopf heeft goede producten en zeer goede prijzen, als je niet gehaast bent is dit de goedkoopste plek voor GP cellen. Verwacht echter niet een portaal en service dienst, hotline of iets dergelijks - dat is duidelijk in de verkoopsovereenkomst en je moet achteraf niet klagen.

P+m is inderdaad pushed en matched.

PAtrick

Ps, met niet gehaast bedoel ik ook dat je even moet bekijken wanneer te bestellen, soms wisselen de prijzen op de website bijna per dag met GROTE verschillen.

Patrick

Zijn deze packs trouwens goed te laden met een Robbe Power Peak Ultimate?

Ik heb 2 GP3700 packs gekocht bij Pkracing.nl kosten 70€ per 2. Volgens mij niet gematched. Lopen zeer snel en je kan lang doorrijden.

Echter als ze bijna leeg zijn worden ze wat minder agressief, maw ze trekken minder hard op vanuit lage toeren maar topsnelheid blijft hetzelfde totdat ze echt leeg zijn.

Iemand nog een idee hoe ze wat contanter gemaakt kunnen worden?

Back