Weet iemand iets meer over de Zoom XL

• Topicstarter Topicstarter sailor1000
  • Startdatum Startdatum
S

sailor1000

Guest
Vlieg al een tijdje met t-rexjes maar begin stilaan zin te krijgen
in iets groter.
Keuzes genoeg, maar toch blijf ik liever bij de electro's.

Dan spring je snel naar Eco, Logo,...enzoverder.
Zeker niet te vergeten zijn de ultra populaire Raptors 30/50.

met een ombouwset (Xerog 600ep) gaan er de jongste dagen nogal wat
imposante video beelden over het net. Kwatongen beweren zelfs
dat in de kortste keren de E-heli's, gas motoren een eind achterop laten
komen in de internationale wedstrijden.
Deze toestelen zijn wel nog niet aan mij besteed, de prijzen van de bat. buiten beschouwing gelaten. :roll:

Wel was ik louter op looks nogal gecharmeerd door de Quiky's, veel bling-bling en carbon enz., doch de kritieken op forums waren niet al te zaligmakend. :?

Verder zoekend botste ik op de Zoom XL, die zou in duitsland al moeten vliegen, maar vind er niet veel van terug.

Daar hij verdeeld wordt door een belgische firma (Protech) had ik gehoopt er langs hier wat meer over te leren.

Dank bij voorbaat

Sailor

hier vond ik nog iets.

http://www.umearc.se/cgi-bin/articles.pl?action=show&id=103251&group=35&subgroup=167

Opties:

Robbe Spirit
Mikado logo 10

De zoom XL is net als de Raptor 30, en dat op lipo kost dus evenveel geld.

Die link zijn foto's van het prototype Zoom XL, met veel geleende onderdelen van een Logo10
De zoom XL is meer in de grote van de Logo 14.
Volgens mij is het een beetje stil gelopen met de Zoom XL. ik hoor er niets meer over terwijl die volgens www.zoom400.nl al in Juni (!) leverbaar had moeten zijn. :?

Ik zou voor iets kiezen waar makkelijk onderdelen voor te krijgen zijn. Qua kosten maakt het niet zo heel veel uit. Ga er maar van uit dat ze allemaal duur zijn. En hoe groter je wil hoe duurder het wordt.

lipo's hoeven ook niet meer zo heel duur te zijn ;) Helemaal in japan - hong kong enzo zijn ze erg lekker belaalbaar. 2 packs voor een logo 10 bv kosten maar 100 euro....

hùh? 2 packs om fatsoenlijk met dat ding te vliegen voor 100€ !? Linkje?

Ik ben voor een goed 4S pakket van zo'n 8000 mAh nog steeds tussen de 250 en 300€ kwijt

8C = max 31,5 Ampère, wil je een beetje van dat pack genieten met een Logo10 zou ik zeker 2 van die pakketten parallel zetten. De logo trekt alleen al zo'n 20 - 22 Amp in hover.

Back