D
demondin
Guest

Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, die A, B, en C zijn verschillende kanalen - dan kun je dus met maximaal drie van die heli's tegelijk vliegen, mits ze op verschillende kanalen zitten - maar dat doen ze niet bij 40 Mhz, voor zover ik weet zijn daar veel meer kanalen van dan drie. Ook voor mij geldt, als iemand het beter weet, mag die mij - graag zelfs! - verbeteren^^
Voor dat om de as draaien: ik ken je zender natuurlijk niet, maar ik denk dat dat kan door één van de twee pookjes/knopjes naar links en rechts te bewegen.
Vraag: staan dat soort dingen niet in de handleiding? @_@
Ja, die A, B, en C zijn verschillende kanalen - dan kun je dus met maximaal drie van die heli's tegelijk vliegen, mits ze op verschillende kanalen zitten - maar dat doen ze niet bij 40 Mhz, voor zover ik weet zijn daar veel meer kanalen van dan drie. Ook voor mij geldt, als iemand het beter weet, mag die mij - graag zelfs! - verbeteren^^
Voor dat om de as draaien: ik ken je zender natuurlijk niet, maar ik denk dat dat kan door één van de twee pookjes/knopjes naar links en rechts te bewegen.
Vraag: staan dat soort dingen niet in de handleiding? @_@
O ik vergat ergens antwoord op te geven, ten eerste is mijn handleiding duits, en ten tweede staat er niet op of ik ervaring op moet doen, of dat het niet normaal is dat hij automatisch om zijn as wil draaien, en ook uit zichzelf een beetje stijgt en daalt. Ik dacht dus eigenlijk dat het normaal was dat als je opstijgt tot bijvoorbeel gezichtshoogte, en dan de stijgknop helemaal stil houd, dat hij perfect stil zou hangen, maar ik moet het constant corrigeren om hem op 1 plek te kunnen houden.
Oké het lijkt me dat dit niet een ding is geweest dat meer dan 100 euro heeft gekost. Dit weet ik natuurlijk niet zeker.
Maar dat hij zelf om zijn as gaat draaien, daarvoor moet je de trim bijstellen. Dat is een knopje op je zender, daarmee kan je gewoon instellen dat hij recht blijft vliegen. Dat met dat hij zelf stijgt en daalt, ligt denk ik aan de helicopter zelf.
Ik heb er ook 1 van 80 euro ofzo, en deze doet dat ook gewoon.