Dus de ene geen kaas eter koopt een auto van een andere geen kaas eter en hoopt dat hij een goede koop heeft gedaan en een plakkie ham heeft gekregen? Normaal gesproken informeer je jezelf voor een aankoop!
Nu heb je informatie over een wat oude auto waarvan je moeilijk tot geen onderdelen kan vinden, je hebt weinig tot geen ervaring en je hoopt dat je nog wat met deze auto kan?
Ik vermoed de verkoper goed wist wat hij had en verkocht, het een bekende naam heeft gegeven en daarbij net zo doet dat hij er geen verstand van heeft...
Ik denk dat we binnenkort een nieuwe geen kaas eter met deze auto hier op het forum tegen komen....
Ik heb uitgebreid op internet zitten lezen welke auto dit was en wat er voor te krijgen was voor ik hem kocht ik kreeg na een week pas te horen van een kennis dat het geen serpent was toen ben ik gaan google maar toch vind ik hem zelf nog steeds het meest op een serpent lijken en weet nog steeds niemand hier welke auto het wel precies is dus dat ik het niet gezien heb is niet zo gek en ik heb de auto voor een hele mooie prijs gekocht dus een miskoop is het zeker niet !
Ik heb er ook nog een bijna complete roller bij gehad en nog een halve en nog een kartonnen doos vol met plastic spul en wat bakjes met tandwielen dus onderdelen genoeg voor de aankomende jaren !
En ik probeer hier informatie op te doen over de auto welk merk het is en welk typen ik kom hier niet om me de les te laten voor lezen hoe of dat ik een auto moet kopen dan maak ik wel een berichtje hoe koop ik een auto ? en als jij er dan wel zo veel kaas van gegeten hebt vertel jij maar welke auto het precies is