Weet iemand welke auto dit is ???

Dus de ene geen kaas eter koopt een auto van een andere geen kaas eter en hoopt dat hij een goede koop heeft gedaan en een plakkie ham heeft gekregen? Normaal gesproken informeer je jezelf voor een aankoop!

Nu heb je informatie over een wat oude auto waarvan je moeilijk tot geen onderdelen kan vinden, je hebt weinig tot geen ervaring en je hoopt dat je nog wat met deze auto kan?

Ik vermoed de verkoper goed wist wat hij had en verkocht, het een bekende naam heeft gegeven en daarbij net zo doet dat hij er geen verstand van heeft...
Ik denk dat we binnenkort een nieuwe geen kaas eter met deze auto hier op het forum tegen komen....

Ik heb uitgebreid op internet zitten lezen welke auto dit was en wat er voor te krijgen was voor ik hem kocht ik kreeg na een week pas te horen van een kennis dat het geen serpent was toen ben ik gaan google maar toch vind ik hem zelf nog steeds het meest op een serpent lijken en weet nog steeds niemand hier welke auto het wel precies is dus dat ik het niet gezien heb is niet zo gek en ik heb de auto voor een hele mooie prijs gekocht dus een miskoop is het zeker niet !
Ik heb er ook nog een bijna complete roller bij gehad en nog een halve en nog een kartonnen doos vol met plastic spul en wat bakjes met tandwielen dus onderdelen genoeg voor de aankomende jaren !

En ik probeer hier informatie op te doen over de auto welk merk het is en welk typen ik kom hier niet om me de les te laten voor lezen hoe of dat ik een auto moet kopen dan maak ik wel een berichtje hoe koop ik een auto ? en als jij er dan wel zo veel kaas van gegeten hebt vertel jij maar welke auto het precies is

maar toch vind ik hem zelf nog steeds het meest op een serpent lijken en weet nog steeds niemand hier welke auto het wel precies is dus dat ik het niet gezien heb is niet zo gek en ik heb de auto voor een hele mooie prijs gekocht dus een miskoop is het zeker niet !
Ik heb er ook nog een bijna complete roller bij gehad en nog een halve en nog een kartonnen doos vol met plastic spul en wat bakjes met tandwielen dus onderdelen genoeg voor de aankomende jaren !

Zoals ik al aangaf is het definitief een Picco Speed, een echt uitgerangeerde auto. Dat je hem op een Serpent vind lijken is jouw keuze maar dat doen de Mugen, Motonica, Capricorn, Shepherd en Xray ook.
Interessante prijs en veel onderdelen is altijd goed en als je dat in je startpost had gemeld hadden we er een ander idee over gekregen. We zien namelijk met een grote regelmaat dit soort vragen voorbij komen waarbij de gebruiker bij het 1e kapotte tandwieltje wel met de handen in het haar zit.
Voordeel van dit soort auto's is wel dat het constructief op elkaar lijkt en met wat zoekwerk wel andere delen te monteren is.

Nogmaals, bij een verkeed gebruik van dit soort auto's houd het snel op en raad ik je aan om een club te zoeken.

Zoals ik al aangaf is het definitief een Picco Speed, een echt uitgerangeerde auto. Dat je hem op een Serpent vind lijken is jouw keuze maar dat doen de Mugen, Motonica, Capricorn, Shepherd en Xray ook.
Interessante prijs en veel onderdelen is altijd goed en als je dat in je startpost had gemeld hadden we er een ander idee over gekregen. We zien namelijk met een grote regelmaat dit soort vragen voorbij komen waarbij de gebruiker bij het 1e kapotte tandwieltje wel met de handen in het haar zit.
Voordeel van dit soort auto's is wel dat het constructief op elkaar lijkt en met wat zoekwerk wel andere delen te monteren is.

Nogmaals, bij een verkeed gebruik van dit soort auto's houd het snel op en raad ik je aan om een club te zoeken.

Ik heb de fout wel eens gemaakt dat ik een auto kocht voor een hoop geld waar ik achteraf niks aan had en daar heb ik wel van geleerd en deze auto kon ik voor weinig over nemen met een hoop onderdelen en bende dus ja als het niks is of word is hij in onderdelen het geld nog waard ! En ik vind het een hele mooie professionele auto ik ben zelf de goedkopere 1/10 auto´s gewend dus vond ik dit wel een mooie rijden doe ik er weinig tot niet mee ik ben meer van de off road maar staat wel leuk in me hobby kamer als hij goed onderhouden is . Maar goed ik kwam eigenlijk alleen met de vraag van merk en type en niet om een lezing te krijgen wat wel en niet te doen advies altijd leuk en aardig maar kritiek heb ik niks aan ik heb inmiddels een autootje of 15 staan dus ik weet wel hoe het ongeveer werkt

Ik kan natuurlijk niet in je assortiment kijken maar je vragen en reacties doen mij vermoeden dat je niets over deze klasse weet en blijkbaar ook niet met de professionele 1:10 auto's want die zijn op schaal en body na redelijk identiek eb verwant aan elkaar.

Maar de techniek en prestaties is wel anders vergeleken met vele "goedkopere" auto's, ik heb al meerdere mensen zich zien vergissen, zelfs mensen die bij een club of zelfs nationaal racen hebben nog wel eens moeite om de auto en zijn techniek te leren.

Ik kan natuurlijk niet in je assortiment kijken maar je vragen en reacties doen mij vermoeden dat je niets over deze klasse weet en blijkbaar ook niet met de professionele 1:10 auto's want die zijn op schaal en body na redelijk identiek eb verwant aan elkaar.

Maar de techniek en prestaties is wel anders vergeleken met vele "goedkopere" auto's, ik heb al meerdere mensen zich zien vergissen, zelfs mensen die bij een club of zelfs nationaal racen hebben nog wel eens moeite om de auto en zijn techniek te leren.

Dat klopt deze professionele auto's zijn nieuw voor mij en ik zou er normaal ook niet naar kijken maar aangezien de prijs goed was heb ik hem gekocht en de techniek valt te leren natuurlijk gewoon ff uit elkaar halen en weer in elkaar ! De auto is inderdaad een stuk sneller en niet echt leuk om mee te rijden in een woonwijk maar dat was ik ook niet van plan ik vind het leuk de auto geheel op te knappen en dan lekker op de plank er mee ! maar in ieder geval bedankt voor je nuttige informatie !

Dat bedoel ik dus te zeggen met alleen al de koppeling. die trek je niet even uit elkaar en zet je weer in elkaar, alleen daarmee bestaat er al een kans dat die niet goed meer werkt.

Daar hebben we u-tube voor en anders kan ik altijd nog hier terecht .
En als je het niet probeert dan leer je het nooit natuurlijk gewoon proberen en als het fout gaat dan weet je in ieder geval hoe het niet moet !

Geheel waar!

En als je echt het beste uit de techniek wilt halen moet je het circuit opzoeken. Ik ben vaak op de RACO te vinden.

Zo als ik al zij ben ik zelf totaal niet van het on road rijden wij rijden altijd met een groepje off road toch meer variatie vind ik ! Ik vind de on road auto's wel mooi alleen kunnen de auto's niet veel onhandigheid verdragen een stoepje is genoeg een aangezien ik niet graag alleen rijd rij ik vaak met mijn zoontje van 7 en die is vrij onhandig met deze snelle on road auto's en off road rijden kan hij wel aardig de auto's kunnen toch ook een hoop meer verdragen dus circuit op zoeken zit er niet in misschien als ik me er wat meer in vediep dat het interessanter word maar goed dat kan altijd nog

Wel grappig hoe bewust MIKEALMERE van zijn acties is aangezien hij al zijn berichten in dit topic verwijderd heeft.

foei!

Back