Wegwerken van kleine deukjes

Kent iemand soms een goede methode om kleine deukjes uit het oppervlak van glasvezel vleugels (Stobel / Salpeter e.d.) weg te werken ?

Bij voorbaat dank voor Uw suggesties,

Yves

Kent iemand soms een goede methode om kleine deukjes uit het oppervlak van glasvezel vleugels (Stobel / Salpeter e.d.) weg te werken ?

Bij voorbaat dank voor Uw suggesties,

Yves

Hallo Yves, ik zou met epoxy verdikt met microballons een brei maken, eventueel een kleurpasta erbij, als je een kleurtje wilt hebben, dan plamuren, dan schuren met zeer fijn schuurpapier.

Hallo Yves, ik zou met epoxy verdikt met microballons een brei maken, eventueel een kleurpasta erbij, als je een kleurtje wilt hebben, dan plamuren, dan schuren met zeer fijn schuurpapier.

Domi,

Ik wil vermijden om te vullen, te plamuren en schuren enz... Ik dacht eerder aan opwarmen ofwel zoals met een balsa oppervlak, water inspuiten met een fijne injectienaald. Maar ik ben zeker dat één van onze gekwalificeerde DLG bouwers de oplossing hebben.

Groetjes,

Yves

Bij deukjes in glasvezel huid van DLG vleugels kun je het best een vochtig doekje op de betreffende plek leggen en dan met een strijkijzer langzaam over de doek strijken zodat er stoom onstaat.. want dit zal de deukjes in het schuim de huid weer laten terug brengen in de orginele vorm..

Bij deukjes in glasvezel huid van DLG vleugels kun je het best een vochtig doekje op de betreffende plek leggen en dan met een strijkijzer langzaam over de doek strijken zodat er stoom onstaat.. want dit zal de deukjes in het schuim de huid weer laten terug brengen in de orginele vorm..

dit helpt bij "gewoon" schuim , de meetste duurdere dlg's gebruiken rohacell , dit is een hardschuim waarbij de cellen kapot gaan bij indeuken en dit is bij mijn weten niet te verhelpen...

deukjes? Nog meer deukjes maken zo krijg je het effect van een golfbal en kun je eindelijk de 70 meter halen. :-)

grapjeeeeeeeh, eindejaars receptie op de MACH was subliem. geen deukjes :-)

deukjes? Nog meer deukjes maken zo krijg je het effect van een golfbal en kun je eindelijk de 70 meter halen. :-)

helaas een deukje in het hoofdje van naomi ;) maar ze overleeft het wel...

@ yves, geen deukjes maken is de beste methode om er geen te hebben!

OK Idur, ik maak meer deukjes en neukjes in mijn vleugels en probeer zo de 70 meter te halen.

Thanks for calling, we wait all night for calls like this (copyright Donald Fagen - The Nightfly)

en de rest gaat zoals dit :
I've got plenty of Guava and Chesterfield Kings, but I feel like crying ... an independant station WJAZ with jazz and conversation from the foot of Mount Belzoni. De tube zoek je zelf maar uit : een sterke aanrader ;-)

Yves
Elk zijn golfbal :shock:

Back