Weimo is gevraagd door Skip Stewart om enkele vliegende prototypes te maken op 40% schaal van zijn nieuwe dubbeldekker, de P3 Revolution.
Het orgineel van deze revolutionaire dubbeldekker zal geheel in composiet gemaakt worden.
Ook het 40% model zal een grote verandering zijn in het ontwerp van modelvliegtuigen, met nieuwe details voor maximale prestaties en een ongekend gemak van opbouwen.
De eerste prototypes zullen door Skip Stewart gebruikt worden voor testdoeleinden. Gedurende het jaar zal het model leverbaar zijn als modelvliegtuig op 40% schaal.
Weimo zal het model ontwikkelen voor motoren van 170-220cc en een afvlieggewicht beneden 25 kg.
Nieuwe ontwerpdetails zorgen voor eenvoudige opbouw op het vliegveld in vergelijkbare tijd als een normale eendekker. Transport zal mogelijk zijn in de meeste middenklasse personenautos.
Weimo zal u geinformeerd houden over de ontwikkeling van dit bijzonder nieuwe vliegtuig

Uploaded with ImageShack.us
Het orgineel van deze revolutionaire dubbeldekker zal geheel in composiet gemaakt worden.
Ook het 40% model zal een grote verandering zijn in het ontwerp van modelvliegtuigen, met nieuwe details voor maximale prestaties en een ongekend gemak van opbouwen.
De eerste prototypes zullen door Skip Stewart gebruikt worden voor testdoeleinden. Gedurende het jaar zal het model leverbaar zijn als modelvliegtuig op 40% schaal.
Weimo zal het model ontwikkelen voor motoren van 170-220cc en een afvlieggewicht beneden 25 kg.
Nieuwe ontwerpdetails zorgen voor eenvoudige opbouw op het vliegveld in vergelijkbare tijd als een normale eendekker. Transport zal mogelijk zijn in de meeste middenklasse personenautos.
Weimo zal u geinformeerd houden over de ontwikkeling van dit bijzonder nieuwe vliegtuig

Uploaded with ImageShack.us