Weimo Prometheus P3 Revolution van skip Stewart

Echter is de P3 wel een beetje duurder dan de raven. Je krijgt daarvoor dan wel een vol carbon en uniek vliegtuig.

als je 'm niet tegen de grond vliegt maakt dat beetje duurder ook niet meer uit;) pracht kis zag er supper uit wat ik er van heb gezien bij prowing.
-landingsgestel vind ik wel appart beetje net zo'n constructie als de 55sp van c-arf ofniet? gaat dat alluminium na vele landingen niet een beetje uitlodderen?
ook dat scharnier mechaniek vind ik wel apart, je ziet dat steeds meer.. (dat het scharniet punt verder in het roer zit waardoor hij ook een beetje als counterbalance werkt of hoe je dat ook schrijft.

maar zag er echt supper uit john!

Grtz

ik vind het echt een hele gafe kist!!
hoop deze nog wel een keertje in het echt te mogen aanschouwen.
deze kist zou ik nog wel willen hebben. helaas alleen beetje buiten mijn budget.

maar kan het kloppen dat ik in de romp iets herken van de sBach?

succes met het afmaken van de kist

max

zal even wat foto's plaatsen, en ik was erg verbaast hoe de kisten van WEIMO waren gemaakt. en klasse materiaal. die raven komt zeker op mijn lijst.

heb er 2 van de p3 terwijl john aan het stickeren is als dat de goede kist is waar jullie het over hebben.

Ik zal ze vanmiddag even posten, moet ze even op photobucket zetten. @ john, ik stuur ze ook wel even naar je email adres van weimo.

valt reuze mee hoe moeilijk het plaatsen is als je maar een website hebt om ze door te linken :-)

wel is het handig om je e mail adres even weg te halen dat doen meer mensen tegenwoordig maar als je graag veel spam wil hebben moet je dat vooral doen ;-)

fantastische vliegtuigen die van weimo hoe ze er uit zien maar ook hoe ze vliegen op de filpjes alleen kan ik er helaas geen betalen mag al blij zijn dat ik een angel kon betalen om mee te vliegen :-)

denken jullie dat er ooit ook een kleiner formaat van deze composiet juwelen gaat komen denk aan ongeveer 1.30-1.50m want dat lijkt me een zeer leuke tegenhanger voor de sebart kisten in de 30 klass die vast en zeker er nog een slag beter afgewerkt uit gaan zien 8)

SAM_1441.jpg

SAM_1440.jpg

Back