Wie kan er advies geven over het volgende.
Warp herbouwd, nieuwe kontronik koby erin.
Gister tijdens afstellen, accu eraan.. hmm geen reactie.
Kabels los gehaald en nogmaals gestoken van de esc.. daarna wel alles oke.
Dus de boel afgesteld, en vaak de stroom erop en eraf gehaald om te kijken of ik het kon reproduceren. Niet dus.
Nou goed, vandaag vlucht 2 met de warp... stall turn, en bam.. dag stroom .. gelukkig waaide het stevig en bleef de warp even op hoogte hangen, en plots kwam de stroom weer terug en de motor weer op toeren en ik kon weer sturen. Dus nog een veilige landing kunnen maken.
Ik weet niet waar ik het moet zoeken.
De throttle / voeding kabel van de esc gaat direct in de MSH Brain fbl unit.
Kan het wellicht zijn dat de FBL unit na de vorige keer met de uitbrander van de Koby schade heeft opgelopen?
Als alles werkt, dan werkt het ook goed. Maar momenteel is het dus niet bepaald betrouwbaar. Kan het probleem aan tafel ook niet her-produceren.
Iemand tips ?
Warp herbouwd, nieuwe kontronik koby erin.
Gister tijdens afstellen, accu eraan.. hmm geen reactie.
Kabels los gehaald en nogmaals gestoken van de esc.. daarna wel alles oke.
Dus de boel afgesteld, en vaak de stroom erop en eraf gehaald om te kijken of ik het kon reproduceren. Niet dus.
Nou goed, vandaag vlucht 2 met de warp... stall turn, en bam.. dag stroom .. gelukkig waaide het stevig en bleef de warp even op hoogte hangen, en plots kwam de stroom weer terug en de motor weer op toeren en ik kon weer sturen. Dus nog een veilige landing kunnen maken.
Ik weet niet waar ik het moet zoeken.
De throttle / voeding kabel van de esc gaat direct in de MSH Brain fbl unit.
Kan het wellicht zijn dat de FBL unit na de vorige keer met de uitbrander van de Koby schade heeft opgelopen?
Als alles werkt, dan werkt het ook goed. Maar momenteel is het dus niet bepaald betrouwbaar. Kan het probleem aan tafel ook niet her-produceren.
Iemand tips ?