Welk 1/10 touringcar is dit ???

Discussie in 'Electro onroad' gestart door dafke, 13 aug 2010.

  1. dafke

    dafke

    Lid geworden:
    24 aug 2009
    Berichten:
    734
    Locatie:
    Waarschoot/oost-vlaanderen
    ik kan van iemand die ik kan een wagentje overnemen voor een mooi prijsje,de electronica dat erop zit komt van een ouder buggytje dat deze mens ooit heeft gehad.ikzelf heb nog een brushless setje liggen die hier al een jaar stof ligt te vangen.en zou dat monteren natuurlijk.maar ,nu komt de maar.die kerel heeft totaal geen benul van het merk van het wagentje.en ik kan het nergens terugvinden.
    volgens mij is het wel van een degelijk/bekend merk.maar voor ik koop zou ik graag willen weten wat ik koop natuurlijk.
    wie kan mij verder helpen.

    hier de foto

    [​IMG]

    thx
     
  2. Pasqual

    Pasqual Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mei 2003
    Berichten:
    5.017
    Locatie:
    Nieuwerkerk
    Is volgens mij een HK cloon van een XRay T2 008 ofzo. Dus dan is het nog maar de vraag hoe degelijk het is en bekent is het dan ook niet echt.

    Oke de auto waarvan die is afgeleid is een bekende en goede auto maar dat zegt niets over deze.
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2010
  3. Robert K

    Robert K

    Lid geworden:
    10 feb 2004
    Berichten:
    3.748
    Locatie:
    Zoetermeer
    +1

    Dit is geen echte Xray (of één waar heel veel aan versleuteld is....) maar eerder een cloon

    Groet Robert
     
  4. Pasqual

    Pasqual Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 mei 2003
    Berichten:
    5.017
    Locatie:
    Nieuwerkerk
    Ook de bulkheads zijn van plastic, dat heeft XRay volgens mij nog nooit gedaan dus zal geen verbouwde "echte" XRay zijn.
     
  5. racekees

    racekees

    Lid geworden:
    12 okt 2007
    Berichten:
    8
  6. dafke

    dafke

    Lid geworden:
    24 aug 2009
    Berichten:
    734
    Locatie:
    Waarschoot/oost-vlaanderen
    daar lijkt hij verdomd goed op.het zal hem wel zijn ook !super dat jullie dat zo rap gevonden hebben.dus bij deze is het een cloon.niet echt iets waar ik zit op te wachten.stukken zal ik al helemaal niet vinden voor dit.

    jammer ,het begon al te kriebelen !
     

Deel Deze Pagina