Welk merk heeft goede FPV brillen?

Hey,

Bij welke merken moet ik kijken om een goede FPV bril te vinden?

Fat Shark schijnt erg goed te zijn, maar welke nog meer?

En kunnen die van Fat Shark (en andere merken) allemaal via USB ofzo gebruikt worden om film te kijken en te gamen?

Grts,

Hey,

Bij welke merken moet ik kijken om een goede FPV bril te vinden?

Fat Shark schijnt erg goed te zijn, maar welke nog meer?

En kunnen die van Fat Shark (en andere merken) allemaal via USB ofzo gebruikt worden om film te kijken en te gamen?

Grts,

FatShark inderdaad, en USB geeft geen videosignaal door, dus dat gaat niet werken. Zowieso heeft 't gros van de video brillen alleen een composiet video aansluiting, dus geen VGA of een andere aansluiting die je direct op je PC kunt aansluiten. Film kijken of gamen kan, maar is wel enigzins behelpen. Tijdens een lange intercontinentale vlucht is 't wel te doen, maar anders, thuis bijvoorbeeld, voldoet een doorsnee TV of PC monitor beter.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality

Edo rustig rustig ,
De dikke haai bril komt ook zonder ontvanger ,maar hij kan zonder weet ik wat voor kast niet aan de computer .
Alleen aan de tv video dvd speler.
Er zij andere brille die wel voor de comp zijn maar de resolutie is niet geweldig .
Of je moet er 1500 euro of meer voor willen uitgeven .

Ik dacht dat een bril bij 100 euro begint ,dikke haai kost 300euro ongeveer.

groeten Wiebe.

Ps wij sluiten de bril niet aan op een computer ,wij kijken er mee naar een video signaal.

Laatst bewerkt:
Edo rustig rustig ,
De dikke haai bril komt ook zonder ontvanger ,maar hij kan zonder weet ik wat voor kast niet aan de computer .
Alleen aan de tv video dvd speler.
Er zij andere brille die wel voor de comp zijn maar de resolutie is niet geweldig .
Of je moet er 1500 euro of meer voor willen uitgeven .

Ik dacht dat een bril bij 100 euro begint ,dikke haai kost 300euro ongeveer.

groeten Wiebe.

Ps wij sluiten de bril niet aan op een computer ,wij kijken er mee naar een video signaal.

Heb je een model nr of een link naar eentje zonder ontvanger in?

Als dat tv kabeltje er zo één is met drie pluggen, zou ik het wel aan de computer moeten kunnen aansluiten denk ik...

Grts,

Er was er nog een, die had een 800x600 resolutie en een kastje erbij waarmee je films kunt kijken.
Het ding zat vast aan een zwart poker petje, en had schuifjes om hem helemaal op je ogen af te stellen.
Maar voor FPV klaagde er veel mensen dat het stekkertje bagger was en dat er teveel licht naar binnen lekte.
Was wel behoorlijk duur ook geloof ik.

Damn, hoe heet ie nou.. Hier zijn er vast wel een paar die hem kennen.

bij aerobertics hebben ze het flycamone systeem op voorraad.

is dat iets ?

Back