welk model van tamiya is dit??

nu heb ik net het volgende probleem ontdekt:(. De achter driveshafs zijn krom:(.
De wielen draaien nog soepel zonder problemen maar er zit tog een behoorlijke slag in hoor.
Is er een manier om deze recht te krijgen?

EN ik heb even op tamiya usa gekeken: Tamiya America Item #50625 | RC Drive Shaft: 44002/58192
deze zijn het maar ze zijn niet in stock:(. Zouden er andere modellen zijn die dezelfde lengte assen hebben?

grtzzz en ik hoop op spoedige hulp

Morgen ga ik op school eens proberen de assen terug recht te maken.

Maar over men motorprobleem zou ik nog graag wat info krijgen;)

@moderators is het mss mogenlijk om de topictitel wat aan te passen?

grtzzz

Laatst heb ik voor €13,50 een 21 turns off-road motortje (Carson Poison) gekocht voor mijn Tamiya Mad Bull. Dat ding gaat nu een stuk harder, veel gaver! Motortje kost echt niet veel, tenzij je een echte Tamiya er in wil, dan ben je het dubbele kwijt. Check wel eventjes het aantal turns dat de regelaar maximaal aan kan. (Hoe minder turns, hoe sneller de motor dus een 12 turns is sneller dan een 19 turns)

omdat ik een andere regelaar gekocht heb en andere motor heb ik het volgende probleem de 14 turns motor word zo heet dat hij gewoon noets van vermogen meer heeft en er treed zelfs wat rook op:(.

1)is dit volledig op te lossen met ee motorkoeler met fan?

2)of kan ik best een andere motor kopen zoja hoeveel turns raden julie aan voor een 1:10 monstertruck?

grtzz en bedankt!

neen de assen waren al krom voordat de nieuwe motor er in lag, de aandrijving is gecontroleerd en er loopt niets aan of slecht.

Back