Hallo, wij zijn op zoek naar een leuk en goedkoop modelletje om te hellingvliegen...
maar nu komt het...
het liefst redelijk sterk ook, leuk uitziend maar goed vliegend/acro.
maar ook goed te gebruiken is als combat modelletje... ofwel moeten we hier opteren voor een 2de model
eventueel een wisselbaar rompje om ook "thuis" op de club electro te kunnen vliegen...
het mag eventueel balsa zijn maar schuim bekleed kan ook.
ik heb eventueel een schuimsnijder en cnc ter beschikking, dus een leuke tekening is ook mogelijk.
Ik heb al wat gekeken naar bv de saly ofzo ( er zijn zowiso nog wel simpeler modellen ook)
een zagi of swift 2 is niet echt de bedoeling...
iets zelf nabouwen is dus zeker ook mogelijk, maar ik heb geen idee van vleugelprofielen...
Ik weet we vragen veel, maar we hebben vooral inspiratie nodig denk ik!
mochten er goede arf's allrounders zijn hou ik me ook aanbevolen.
groeten Chris
maar nu komt het...
het liefst redelijk sterk ook, leuk uitziend maar goed vliegend/acro.
maar ook goed te gebruiken is als combat modelletje... ofwel moeten we hier opteren voor een 2de model
eventueel een wisselbaar rompje om ook "thuis" op de club electro te kunnen vliegen...
het mag eventueel balsa zijn maar schuim bekleed kan ook.
ik heb eventueel een schuimsnijder en cnc ter beschikking, dus een leuke tekening is ook mogelijk.
Ik heb al wat gekeken naar bv de saly ofzo ( er zijn zowiso nog wel simpeler modellen ook)
een zagi of swift 2 is niet echt de bedoeling...
iets zelf nabouwen is dus zeker ook mogelijk, maar ik heb geen idee van vleugelprofielen...
Ik weet we vragen veel, maar we hebben vooral inspiratie nodig denk ik!
mochten er goede arf's allrounders zijn hou ik me ook aanbevolen.
groeten Chris