welk motortje nemen?

Klopt......

Rechtliche Informationen des Anbieters

shopping_way
Kin Yee Chan
Room 1110,On Chin House,
Cheung On Estate, Tsing Yi,
default default
香港

groet,

Eric
Er staat ook:

Sonstige Artikelinformationen
Artikelnummer:140338933649
Artikelstandort:Frankfurt, Deutschland
Versand nach:Weltweit
Übersicht:3 verkauft

Ik zit er ook aan te denken om een eZrun setje aan te schaffen voor mijn Rustler XL5. Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer, wat heb ik nodig?

- 35A of 60A ?
- 9T, 10T, 13T ?

Het gaat mij voornamelijk om wat meer snelheid en wat meer trekkracht. Ik rij voornamelijk onroad en offroad in niet al te zwaar terrein.

ik zou de 60a regelaar pakken sowieso. daarop kun je eventueel een nog wat snellere motor aansluiten en meer dan genoeg power ook voor offroad werk. misschien dat de 35a het zwaar krijgt op offroad terrein.

regelaar: hoe zwaarder hoe meer stroom ie kan trekken, dus hoe meer vermogen ie kan leveren
motor: hoe minder turns, hoe sneller/sterker (afhankelijk van je pinion en spur settings) je auto is
dus je zou zeggen: 60A en de minste turns ==> meeste vermogen
dat klopt, maar vreet ook het meeste batterijen. dus dat is een afweging die je moet maken... of batterij levensduur en nog altijd zeer behoorlijke prestaties (35A, 13turns) of pure power! (60A, 5,5 turns). of ertussenin ;)

Hartelijk dank voor de duidelijke uitleg! Ik denk dat ik voor de middenweg ga: de 60A regelaar en een 9T motor.

Nu nog even googlen waar een combo setje op E-bay het goedkoopste is. :D

setje besteld via e-bay 7 dagen geleden wasgisteren binnen is een supersetje voor die prijs zit in een slash

NEW 60A 9T Hobbywing eZRun Sensorless Brushless System
Verkoopprijs:US $85,99
Aantal:1
Subtotaal:US $85,99
Geschatte levertijd:Varieert
BTW:(geen)
Verzending en verwerking:Standard Flat Rate Shipping Service US $19,99
Vaste kosten standaard internationale verzending US $19,99
Verkoper:spring_toys33

dat wou ik ook nog zeggen, de 9T en 13T zijn eigenlijk "kleinere" motoren dan de 8,5T (die echt 540 zijn) dacht ik (correct me if i'm wrong)

ik zou voor de 8,5T gaan
(nu, ik ben wel ne "ambetante rare" mens volgens velen hier. maar ik denk toch een beetje te weten waar ik over spreek ;) )

Laatst bewerkt:
Back