welk setje voor een voerboot?

• Topicstarter Topicstarter viktoir
  • Startdatum Startdatum
Ik rij 's nachts meestal een gezapige 250km/u met mijn Ferrari (dream on Ron). Nog nooit fout gegaan: bijgevolg geldt de snelheidslimiet niet voor mij. Logisch toch? En het is mijn eigen verantwoordelijkheid mocht ik iemand anders aan diggelen rijden, gebeurt toch niet.

Wat Cheeta zegt, veel frequentie hypocrisie, en ikke-ikke-ikke, regels zijn er voor anderen, niet voor mij, ik bepaal zelf wel wat goed/slecht is.

Nog ééntje dan: mijn vrijheid houdt op waar de jouwe begint, en omgekeerd.

Hier stond iets heel anders . . .

Laatst bewerkt door een moderator:
Gelukkig, het niveau stijgt weer. Schelden is gebrek aan argumenten.
Een te gekke voerboot is een legale voerboot.
BTW ik vlieg al lang niet meer, vaar en rij niet, en ik reageer als ik dingen zie die schadelijk voor RC modelbouw zijn.

Laatst bewerkt:
De 35mhz is zo;n voorbeeld uit het verleden. De vliegers hebben die band toegewezen gekregen en gingen iedereen op de vingers tikken.
Zijn zelfs vliegers en verenigingen naar de Radio Controle dienst toegestapt hierover.

@Cheeta,

35Mhz en reserveren voor piloten stamt uit 1999.

Jij bent 23 nu , volgens mijn berekening was jij toen ongeveer 11 jaar oud.

Dat je op die leeftijd toch nog zo een trauma van vliegers die jou op de vingers gingen tikken aan overgehouden hebt zeg...

Het moet wel heeeeeel erg geweest zijn destijds.
Ik vloog toen nog niet maar hierbij mijn excuses daarvoor, namens de vliegers.

Kunnen we nu aub Victor weer gaan helpen met zijn voerboot?

Laatst bewerkt:
Ok heren,zijn we nu dan echt klaar met deze offtopic discussie?
Ondanks iedereens frustatie word ik er ondertussen een beetje moe van.:2gunfire:!!!!!!!

Please go on topic!!!!!!!

ik vroeg mij af wat momenteel de beste fpv camera is die er te verkrijgen is,ik kan een dergelijke camera waterdicht verpakken en dan gebruiken.
de behuizing hoeft namelijk net onder het wateroppervlak te zitten.

ik heb ondertussen me rot gezocht naar onderwater camera's,de meeste gebruiken 1/3 sony camera's maar door de speciale behuizing kosten deze al snel tussen de 200 en 300 euro.

dus brand a.u.b ontoppic los

gr

viktor

Lastig ,ik denk dat je snel het onmogelijke wilt voor te weinig geld .
Een gopro met dichte behuizing is weer lastig omdat je dan met de av kabel zit .
Is een glazen bodem niks ,of een koker met een glaasje ervoor als behuizing .
Ik zou zelf wat gaan knutselen ,we kunnen je alles wel voorkauwen maar ik heb het idee dat we nooit kunnen doen wat jij wilt .

wiebe,

Alle info is welkom,heeft niks met voorkauwen te maken.
Ik ga dat ook zelf inelkaar prutsen,dat komt wel goed

De vraag is wat is een goede fpv camera,zoals ze bij die online shops verkopen. zon printje met camera of die fatsharks etc.

gr

viktor

Zou je zon goedkope cam niet gewoon kunnen verzuipen in het spul dat de offroad auto heren gebruiken? Plastic dip of zoiets heet het geloof ik. Daarmee maken ze hun spul waterdicht. dus wat als je zon cam tot aan zijn "barrel" in dat spul sopt? Of de lens slootwater zo lekker zal vinden is een tweede. ;)

sven,

opzich is het waterdicht maken van een cameratje geen probleem
behuizing met plexiglas plaatje etc mogenlijkheden zat.

het enige wat ik graag van jullie wil weten is: wat is een goede fpv camera?

gr
viktor

freyn,verfbrander

bedankt voor de tips

freyn
in mijn voerboot kan ik niks inbouwen,dit moet allemaal uitwendig gebeuren.
opzich geen probleem.

gr

viktor

Back