welk type of model om te beginnen

Hoi,

Precies, dit is dezelfde toestel die ik bedoel. Dit is de Discus Cs ,maar die word ook door Jamara uit geleverd en ze hebben er nog meer modellen van.

Het is gewoon moeilijk kiezen met al die mooie modellen. En als je voor vliegkwaliteit moet gaan, dan dus geen schaal model of een goed semi schaal model, met wel de goede vliegeigenschappen. Maar waar vind je die.

Die modellen van Staufenbiel die jij me aangaf, die zien er zeker ook goed uit. en voor schappelijke prijzen. Maar dan kan ik beter wachten tot de beurs er is in Dortmund denk ik.

Alleen dan heb je weer zoiets van ,als een kind in een snoepwinkel. Want dan zie je wel zoveel moois, en dan moet je eigenlijk wel weten waar je dan op moet letten als je dan iets koopt daar. En die now how heb ik van zwevers nog niet. En toch zeker niet van die borsteloze motoren en regelaars en de juiste vleugel profielen.

Erg he, ik vlieg alleen maar helicopters en vliegtuigen met brandstof en benzine motoren en van die autootjes met accu's, brandstof en benzine motoren.

Maarja daar voor heb ik ook dit draadje op gestart toch.

gr.Fred

Hoi Fred je woond 3 km bij mij vandaan dus kom eens langs dan kun je misschien meer ideeen opdoen. via een pb-tje bijvoorbeeld

Ik hoor het wel

Back