Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Welk vliegtuig zou jij nog wel eens willen vliegen/hebben???
Een Al Rabe-Mustang, een semi schaal F2B wedstrijd kunstvlucht model.
Alleen wel met electro aandrijving....
De 1978 versie (Hiermee werd Al Rabe 2e op het WK dat jaar):
In tegenstelling tot RC modellen: zeer licht gebouwd. Prop stuk? Trilt de hele neus eraf... Na de reparatie is de kist toch meegebracht als A-model naar het WK met voornoemd resultaat.
De 2006 versie (Al heeft het handvat weer opgenomen en vliegt nog zeer goed):
Hier een hele mooie van Bene Rodrigues uit Brazilie.
de fokker DR1 (driedekker) krijg ik ook ooit men vriendin haar opa heeft em gebouwd en hij gaat weg als ie sterft dus, komt ie naar ons huis...
nu is de vraag of ik hem ooit zal invliegen, of net als hem aant plafond hang...
neej nie
ik heb al zen zwevers al gekregen, en zijn motorbakken kreeg ik ook ooit, en nu heeft de goeie mens ook nog op zijn 80ste botkanker en nja, hij had aan mijn vriendin belooft da zij die kreeg, alleen vliegt men vriendin niet meer, maar hij hoopt eigenlijk nog op een mirakel dat ze de kriebels ooit trug vind...
maar dan komt er nog een mooie piper cup en een DR1 deze richting uit...
hopelijk niet te rap, want dan is er slecht nieuws
IK wil ooit nog wel eens een cessna 182 of een 172 als die ooit uit komt en ik vind een straaljager met een sterke turbine motor erin ook niet verkeerd!!
Gr. Robbert
Tja, wat zou ik niet willen hebben?......
- B737 met 2xEDF (die komt er, kan alleen nog even duren)
- Schaalzwever 4m+ met KTW (zie ik in de toekomst ook nog wel eens gebeuren)
- Een zo snel mogelijke F3F hellingkist
- Mooie 3D kist, hoeft niet eens zo groot
- ......... etc etc