Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Willy hoe groot zijn deze en hoeveel C
Wat is trouwens je ervaring Willy met snelle toestellen?
Gertjan ik heb het gezien ja beter gewoon op 4S, op zich genoeg , heb ook nog een Het-rc motor liggen 4400kv, maar die heeft hetzelfde
probleem de 4mm as wat jij ook had , met de micro edition van Reisenauer kun je wel een 4mm tandwieltje krijgen maar die kan niet meer aan dan 1kw volgens de cijfers
wordt wel veel meer uit gehaald las ik maar toch .
wat zou een goede prop zijn om niet de max snelheid te halen maar om zo snel te stijgen als in het filmpje met mijn setup .
mvg Andre
Je had het over 4S 2600mah of zijn het 2300mah ? wel een mooi maatje op zich , 45C zegt inderdaad niet alles, de Turnigy Nano-Tech Plus 2200mAh 4S 70C gebruik
ik nu een jaar en geven veel power 100A kunnen ze makkelijk aan, ze hebben inmiddels ook al veel vluchten achter de rug en worden amper heet , wel voorverwarmen.
in mijn Mini-Hawk en Projeti , de Mini-Hawk zou ook wel een tussentoestel zijn voor jouw denk ik 250km met een vaste prop (geen vertraging)
de Kwikkie van Gertjan ken ik niet ook de Massimo niet.
Ik heb vorig jaar een F5D toestel gehad van Bruce maar zo'n toestel is echt wel een stapje verder vond ik
vooral het landen was een uitdaging omdat hij blijft ''doorgaan'' en alleen te vliegen bij goed zicht weer, het vliegen op zich ging prima
vandaar dat ik nu de Avionik met flaps besteld heb .
mvg Andre
Kennelijk heb je de laatste gekocht, want ze zijn nu op.Even opgezocht welke accu ik nu gekocht heb.
Via Ebay.de, dat was goedkoper dan direct bij Mylipo.
Deze past prima in de romp van de D17, die nu ineens D19 heet...
https://www.ebay.de/itm/Lipo-1800mAh-18-5V-35C-70C/363075930337
GJ
Even opgezocht welke accu ik nu gekocht heb.
Via Ebay.de, dat was goedkoper dan direct bij Mylipo.
Deze past prima in de romp van de D17, die nu ineens D19 heet...
https://www.ebay.de/itm/Lipo-1800mAh-18-5V-35C-70C/363075930337
GJ
Eerst maar eens binnenkrijgen, ik ben niet zo'n snelle bouwer , ik vlieg liever , zeker nu het mooie weer eraan komt .Leuk overigens dat je ook een Avionik besteld hebt. Misschien kunnen we deze zomer eens een mini-meeting organiseren.