Het was niet mijn bedoeling om er een electro vs brandstof verhaal van te maken.
Dat omslag punt waar Bert het over had, voel ik wel iets bij.
Een Logo 550 en groter zijn mooie machines, maar vijf minuten max vermogen hebben om daarna het volgende peper dure 12 cellen pakket er in te stoppen, voelt mij niet goed.
Misschien kan ik voor een nieuwe en betere electro heli, toch een maatje kleiner gaan kijken dan de 500 mm bladlengte? Goblin 380, Protos 380, Logo ???. (liever geen Align)
Brandstof blijft mij ook trekken!
20 jaar geleden een aantal vlieg lessen bij Flycam met een Vario Skyfox gedaan. (Geweldige heli)
Daarna een Hirobo GPH 46 met stille demper gekocht om mooi verder te leren vliegen, wat prima ging tot dat de onderdelen schaars werden.
In iedergeval houd ik voor een brandstof heli de tweedehands markt goed in de gaten.
Bedankt voor de adviezen en het mee denken!
George
Dat omslag punt waar Bert het over had, voel ik wel iets bij.
Een Logo 550 en groter zijn mooie machines, maar vijf minuten max vermogen hebben om daarna het volgende peper dure 12 cellen pakket er in te stoppen, voelt mij niet goed.
Misschien kan ik voor een nieuwe en betere electro heli, toch een maatje kleiner gaan kijken dan de 500 mm bladlengte? Goblin 380, Protos 380, Logo ???. (liever geen Align)
Brandstof blijft mij ook trekken!
20 jaar geleden een aantal vlieg lessen bij Flycam met een Vario Skyfox gedaan. (Geweldige heli)
Daarna een Hirobo GPH 46 met stille demper gekocht om mooi verder te leren vliegen, wat prima ging tot dat de onderdelen schaars werden.
In iedergeval houd ik voor een brandstof heli de tweedehands markt goed in de gaten.
Bedankt voor de adviezen en het mee denken!
George