Ik zie zo niet wat er mis gaat maar, op dit moment van programmeren zouden je servos nog niet in de BX gestoken moeten zijn, dat heb jij wel gedaan zie ik.
In dit geval wat gebeurt er als je de BX gewoon aanzet, heb je dan controle over de servos of gebeurt er niets?
Ps de servos hoor je pas in te steken in setup menu, nu nog niet, de BX weet nl nog niet wat voor servos je gebruikt.[/QUOTE
Hoi Tbird,
Er gebeurt wel wat MAAR!
Eigenlijk weet de bx wel welke servo's die gebruikt, hij heeft er op gevlogen maar niet de ontvanger.
Ben wel zo ver dat ik met (A) van beast de ontvanger heb kunnen toewijzen (off; standaard reseiver), dan accu los gehaald en er weer in.
Hij gaat initialiseren en de LED geeft paars aan maar kan wel de stick op de zender bewegen en de swash beweegt dan ook.
Dus als ik mijn linker stick omhoog beweeg gaan de 3 servo's mee en andersom.
De rudder op de linker stick beweegt ook.(maar te ver naar buiten en gaat de servo zoemen)
De rechter stick beweeg ik van liks naar rechts dan gaat de Ailron en Elevator omhoog en om laag.
Beweeg ik de rechter stick naar boven en naar beneden gaan de Elevator en Aileron omlaag en de Pitch om hoog en andersom.
Maar ja, weet nu nog steeds niet wat er vanaf (B) in geprogrammeerd staat maar hij doet het zo wel

maar niet goed natuurlijk.
Nu (A) op mijn ontvanger staat en werkt "ok" maar als ik wil programmeren en van (A) naar (B) wil zou het blauw led moeten zijn maar alle ledjes
van (A) t/m (N) gaan geel knipperen
Jij zegt dat de 4 servo's er eerst uit moeten en dan beginnen met programmeren??!! "Shit", dat stukje heb ik niet gelezen.
Zal dat eens doen, eerst lezen

Eerst de accu laden maar weer.