Welke AXi voor EF Extra 300?

Ik denk dat dit een goede keuze is ... ik vlieg ook met de 15*8 prop en dit werkt super. De motor is echt voor het toestel gemaakt! (en dit is geen onzin, zoals sommige mensen hier beweren, ef maakt gewoon de motor voor hun toestellen... (of de kist rond een motor)) Zo heb je voor elke kist de "ideale" motor. Zowel op mijn vanquish als op de Extra ben ik zeer tevreden over de power.

Op de extra ga ik nu houten Xoar props testen omdat de 15" apc's teveel flex hebben naar mijn zin... ik laat nog iets van mij horen...

Op de extra ga ik nu houten Xoar props testen omdat de 15" apc's teveel flex hebben naar mijn zin... ik laat nog iets van mij horen...

Waar bestel je deze?! Ben opzoek naar een dealer in europa maar kan tot nu nog niks vinden.

Heb ook veel last van flex met bijna elke apc vanaf 14x7. Op de S50 heb ik een 17x10 maar deze flex zo erg dat ik maar weet terug gegaan ben naar een 16x10.

Ik ga de Torque motor ook bestellen voor mijn S50 omdat ik de hacker a50 14s een beetje vind tegen vallen op 5 cellen. ( zit op 1000 watt met de 16x10)

Is een 5000 mha acuu een beetje aan de zware kant of zou dit wel kunnen??

Mag je bijna wel hebben bij 80 A . :D

Volgens de site tussen 3200 en 5000 .

Misschien kan je, als ie klaar is, ook eens jou eerlijke en ongezouten mening eens geven over deze kist/combo, en heel misschien zou iemand anders dan ook eens zijn wel zeer gekleurde mening kunnen herzien..

Sta al klaar met mijn A meter .
Laat de A´s maar komen . :mrgreen:
Kan tot 100 A meten .

Mvg Johan

Op de site van EF staat dat zij ook pieken hebben van rond de 80A met de airbossmotor en een 15x8. We zullen het eens meten als de kist af is.
Twijfel nu nog aan welke lipo.......rond de 4000 is wellicht een betere keuze.

Ik weet alleen niet of ik de Zippy R 4800 of de Zippy H 5000 moet adviseren..... de H's zijn redelijk en tot 80A piek voldoende maar de 4800 lijken net iets beter maar daar heb ik nog te weinig ervaring mee.....

Ik weet alleen niet of ik de Zippy R 4800 of de Zippy H 5000 moet adviseren..... de H's zijn redelijk en tot 80A piek voldoende maar de 4800 lijken net iets beter maar daar heb ik nog te weinig ervaring mee.....

Ik had je post al gezien in het biscale brushless topic inderdaad. Ik ga de 5000 ook eens proberen, 4800 is ook niet op voorraad geloof ik. Zal nog ff checken.

amperetang : een 200A max DC .
tussen accu en regelaar gemeten
een nieuwe net gelade accu 5s evo 3700. APC 15/8
kvond ook redelijk weinig maar alles werkt perfect, tot nu toe nooit probleme gehad en heel veel power.
mijn 46A is misschien weinig maar is jouw 83A niet wat veel?? :confused:

Kweenie, daarom vroeg ik het ;) maar ik kan niet dubbelchecken met een andere meter.. 46A zou een goeie 800W zijn, 83A een goeie 1400W, het zal er wel ergens tussen in liggen zeker :D

Sta al klaar met mijn A meter .
Laat de A´s maar komen . :mrgreen:
Kan tot 100 A meten
Mvg Johan
Was eigenlijk niet echt op jou bedoeld maar ok!:D

mmm sorry maar die 4800 welk gewicht heeft deze? Lijkt mij wat aan de zware kant hoor.
Voor de beste vliegkwaliteit neem je best 3700mAh vliegtijd van een 8tal zware 3D minuten.

Tja, is inderdaad aan de zware kant (200 gram zwaarder) maar ik probeer het eerst eens met deze accu's. Zal volgende maand twee lichtere bestellen en eens vergelijken.

Ik heb gisteren de 4800 R's getest en die vinden stromen tot 110A minder erg als de 5000 H's :) Ik weet alleen niet hoe lang ze zo goed blijven... temp bleef of en ze hielden hun punch de hele vlucht.

Back