Welke batterij?

• Topicstarter Topicstarter the.big.mike
  • Startdatum Startdatum
T

the.big.mike

Guest
hallo,
Ik ben de trotste bezitter van een Art tech mustang p51d. Daar was een Li-Poly batterij (11.1 V, 1300 mAh) en een lader (Art tech V2 Balance charger 0.3A-1A) bij geleverd. Nu is de batterij volledig kapot...

Ik zocht al rond op internet maar ik heb geen idee welke batterij het best geschikt is voor mijn mustang, die er in past en die ik kan opladen zonder een nieuwe lader te kopen.

Alvast bedankt voor de goede raad!

ik dacht aan de Kokam Li-poly accupack 11,1V 1300mAh 30C die ik terugvond op conrad.be

je moet gewoon kijken hoeveel volt jou accu is en dergelijke en dan ga je bijvoorbeeld naar www.conrad.nl en dan zoek je bij model bouw en dan electronica daar vind je vele accu's en kijk maar eens of er eentje bij staat die in je vliegtuig en op je lader past.

gr stefano

Conrad en alle andere Europese winkels zijn 2x zo duur als http://www.hobbycity.com
Alhoewel de verzendkosten bij Hobbycity bij dit soort kleinere pakketjes de totaalprijs aardig kunnen verzieken.

Conrad op modelvlieg gebied zou ik nooit kiezen. Ze zijn duur, maar belangrijker: waardeloze kwalitiet.

Je zou ook bij Hoellein of RC-technics kunnen kijken, als je binnen Europa wilt blijven.

Gr. Dirk.

Back