Welke boten gaan op 3 cell 2200mAh?

Juist Peter en Scooby, ik heb 10 accupacks en een kapotte helikopter.
Dat is erg balen, en het kan mij dus niets schelen welke boot, zolang mijn accus er maar in passen.
Verder is er ook een zweefvliegtuig verkrijgbaar die op mijn accus gaan : Easystar / AXN floater.
Bootjes lijkt mij tog wat beter, overal water genoeg, want met zo een vliegtuig kun je nergens heen, en is veelste groot.
Dan koop ik wel een duure boot , ik ben (nog) geen boten-maniak, dus liever heb ik een goedkopere, zolang die accus maar gebruikt worden.
Die Hype Offshore Warrior lijkt mij wel wat, alleen ik krijg niet echt goede resultaten in google.
Ook moet ik dan zo een Futaba zender erbij halen, daar is die RTR supervee27 weer beter mee, want daar zit het al bij.
Kan die Supervee27 goed op 2x 2200mAh 3cell , gebruiken mensen dit ?
Iemand linkjes naar goedkope winkels?
Ik vind 400 euro veel geld om te varen, mijn helikopter koste lang niet zo veel ( is een clone ).
Zijn er geen goedkope chinese clone boten? :) , blijkbaar niet

Juist Peter en Scooby, ik heb 10 accupacks en een kapotte helikopter.
Dat is erg balen, en het kan mij dus niets schelen welke boot, zolang mijn accus er maar in passen.
Verder is er ook een zweefvliegtuig verkrijgbaar die op mijn accus gaan : Easystar / AXN floater.
Bootjes lijkt mij tog wat beter, overal water genoeg, want met zo een vliegtuig kun je nergens heen, en is veelste groot.
Dan koop ik wel een duure boot , ik ben (nog) geen boten-maniak, dus liever heb ik een goedkopere, zolang die accus maar gebruikt worden.
Die Hype Offshore Warrior lijkt mij wel wat, alleen ik krijg niet echt goede resultaten in google.
Ook moet ik dan zo een Futaba zender erbij halen, daar is die RTR supervee27 weer beter mee, want daar zit het al bij.
Kan die Supervee27 goed op 2x 2200mAh 3cell , gebruiken mensen dit ?
Iemand linkjes naar goedkope winkels?
Ik vind 400 euro veel geld om te varen, mijn helikopter koste lang niet zo veel ( is een clone ).
Zijn er geen goedkope chinese clone boten? :) , blijkbaar niet

Goedkoop spul genoeg te vinden.

Of het ECHT goedkoop is is 'n 2e... Alles kost geld in NL, zeker een hobby, maar doe t nou gewoon GOED ipv GOEDKOOP waarna je om de haverklap onderdelen kan gaan vervangen of het ding gewoon belabberd vaart... Als ik me niet vergis kan die supervee prima op 2x3s 2200. Zou zelfs 2x 6s kunnen doen met de pakketten die je hebt.

Zou niet weten waarom niet??

Mits je maar dezelfde accu's gebruikt als je er 6s van wilt maken. Wil je op 3s blijven mag je dacht ik zelfs een 2200 en bijvoorbeeld een 1600 samen gebruiken. (mits dezelfde amperages geleverd kunnen worden.)

@Molen

Je kan ook besluiten je LiPo's te verkopen. Uiteindelijk misschien wel een goedkopere oplossing dan een 'goedkope' speedboot kopen om de LiPo's maar te kunnen gebruiken... :-)

Eric

Alleen lipo's van dezelfde soort koppelen om te voorkomen dat er stromen tussen de lipo's gaan lopen! 2S + 3s geen probleem, 2200 en 2200 werkt ook prima, bv 1600 en 2200 niet doen! Altijd gelijkwaardige cellen koppelen.

Ze zeggen geen nieuwe lipo's met 'oude' koppelen om zo te voorkomen dat de ene lipo wat minder is en er dan stromen gaan lopen tussen de lipo's die je niet wil. Je kan dus wel gebruikte lipo's koppelen, als deze ongeveer gelijkwaardig en even vaak belast zijn (wat waarschijnlijk t geval omdat je ze voor je heli gebruikte). Het is meer een regel voor het behoud van je lipo's dan dat het direct gigantisch fout gaat.

grt

Back