Welke brushless motor voor mijn savage

• Topicstarter Topicstarter 8ruben8
  • Startdatum Startdatum
8

8ruben8

Guest
ik ga mijn Savage 3.5 brushless maken

alleen mijn vraag is hoeveel wikkelingen motor is er goed voor.

ik neem een mamba monster ESC alleen ik moet nu alleen nog een motor en eigenlijk nog een chassis alleen die kan ik bij pkracing halen of alu.

en dan moet ik ook nog accu's kopen

budget rond 250-300

ik zou graag jullie advies willen

Mvg Ruben

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat je toch iets aan je budget moet doen...
Onderschat de kosten van een brushless ombouw niet !
Je loopt geheid tegen problemen aan. Heb je je verder ook al in brushless verdiept?
Welke ombouwset ben je van plan te kopen?

Je wil voor 250-300 euro alles kopen? Nou, veel succes. Dat gaat dus echt alleen als je het cheapste van het cheapste koopt...

Ow ik dacht dat het geld alleen voor de Esc/Motor combo was. Zoals ze hier zeggen, wil je daarvan je wagen compleet brushless maken .. dat wordt een echte uitdaging.

Misschien een motor van hobbycity.com? Zo'n 30 dollar motor past wel in je budget denk ik. Je hebt daar ook voor 30 dollar een 100A regelaar en goedkope lipo's.

Een 'cheap-ass' i.c.m. zoiets zwaars als een Savage is doomed. Kun je liever doorsparen en voor een kwalitatieve betere set gaan.

nee het is alleen esc en motor 250-300 voor de rest moet ik nog ff sparen einde van de maand heb ik iets rond de 400 dus alles ongeveer 450 ofzo

Maar ik wil de Mamba Monster Max Combo erop doen
alleen ik weet nog geen motor ervoor en ik denk dat ik alu chassis haal of die van pkracing ben nog aan het twijfelen

oh jammer dat ik die net gemist ben ik was op vakantie :( hopen op nog een verkoop :D

maar waar kan ik die dingen van FLM kopen want ik zie dat je ze op de site volgens mij niet kan kopen :S ik wil binnenkort bestellen alleen ik weet niet waar het kan:S

die is uitverkocht:(

weet iemand anders nog een plek en waar ik ook gelijk mijn mambo monster combo kan halen?

thx en welke mamba monster combo max is de beste ik zie er heel erg veel staan

Back