welke brushless?

• Topicstarter Topicstarter Firestorm
  • Startdatum Startdatum
F

Firestorm

Guest
Welke Brushless kan ik het beste kiezen voor een HPI E-FireStorm.
Hij is nu nog geheel standaard en ik wil hem graag ombouwen.
Ik wwet alleen nog niet wat ik dan allemaal moet hebben, en waar ik rekening mee moet houden.

Ik zit te denken aan een Mamba max 5700, of een EZ run 9T
Moet ik dan ook tandwielen vervangen? en zoja welke en voor wat.

graag wat advies, ik ben nog een beginner ;(.

Ik zou beginnen om niet elke vraag 2 x te plaatsen.

Verder zou ik gewoon even rondkijken op het forum en de zoekfunctie gebruiken, je bent pas 6 uur lid, dus een beetje verdiepen in het geheel kan geen kwaad.

Mamba max en de Ez run zitten beidde in een andere prijscategorie, ligt er ook een beetje aan wat je eraan wil uitgeven.
Weet uit me hoofd ook niet of de firestorm brushless proof is.

ik zou beginnen met een ezrune5.5t de 9t is ook goed maar de 5.5is voor als je maximaal uit je auto wil halen. dan zie je hem bij plankgas vliegen hehe:D:D

Welke Brushless kan ik het beste kiezen voor een HPI E-FireStorm.
Hij is nu nog geheel standaard en ik wil hem graag ombouwen.
Ik wwet alleen nog niet wat ik dan allemaal moet hebben, en waar ik rekening mee moet houden.

Ik zit te denken aan een Mamba max 5700, of een EZ run 9T
Moet ik dan ook tandwielen vervangen? en zoja welke en voor wat.

graag wat advies, ik ben nog een beginner ;(.

je geeft aan dat je een beginner bent. dus als je wilt kiezen tussen de 3 brushless setjes die je hier noemt. zou ik een ezrun 9T pakken .
tuurlijk een MM5700 of ezrun 5,5T gaat harder.
maar je zult als beginner eerder de boel stuk rijden,
een 9T gaat echt hard zat en heeft genoeg koppel voor een beginner.

je zou eventueel later als je beter met je auto overweg kunt nog los de 5,5T motor op Ebay kunnen kopen voor 4 tientjes. het gebruikt toch de zelfde regelaar.

EZrun is wel een aanrader voor beginners, zijn niet al te duur en wel betrouwbaar. Mensen die ik hoor die ermee rijden hebben er goede ervaringen mee. Denk er wel aan, helemaal als beginner zou ik geen te snelle motor kiezen. 9.5T is meer dan genoeg. Als je bedenkt dat zelfs in vrij klasses wereldtoppers vaak niet verder gaan dan een 5.5 of 6.5T motor. Zou dat voor een beginner wel een beetje te veel van het goede zijn.

Back