Micropuller
Forum veteraan
Ik heb liever dat jij "even" aantoont dat de exploitant hiervan niet voldoet aan de regelgeving. Of is dat ook weer een aanname? Oh wacht...dus vertel me maar even hoe dat dan allemaal wel kan zonder
eu eisen, wetten en regels?
Moet je hier eens kijken waar een duits verkeersparkje kinderen tegen betaling in eigengemaakte bouwsels laat rijden.
Ik kan mij niet voorstellen dat die dingen op een of andere manier gekeurd zijn.
En ja, het zou natuurlijk ook nog kunnen dat de uitbater hiervan dit doet zonder aan de wettelijke eisen te voldoen. Je zult mij niet horen zeggen dat er geen mensen bestaan die daar lak aan hebben. Het vervelende is alleen dat áls het fout gaat, zij niet de enige zijn die hier de dupe van zijn.
Daarnaast is er nogal een verschil tussen het exploiteren van een soort attractie, waar kinderen onder begeleiding en op een afgesloten terrein mogen rondrijden met dergelijke auto's en het op de markt brengen ervan.
Maar goed, ik stop ermee. Jij bent duidelijk beter op de hoogte van alles wat er komt kijken bij het bouwen en op de markt brengen van dit soort zaken. Laat mij maar weer rustig verder gaan met het ontwerpen en bouwen van mechanieken voor o.a. science centers, theaters en pretparken...