Welke GM motor heb ik??

Discussie in 'Electro onroad' gestart door Popeye420, 26 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Popeye420

    Popeye420

    Lid geworden:
    20 apr 2011
    Berichten:
    145
    Heb een GM 5.5t motor overgekocht van de uitbater van de plaatselijke modelbouwwinkel waar ik vaste klant bent. deze heeft hiermee de 2de plaats weten te behalen in het belgische kampioenschap 4wd buggy offroad.

    de motor draait 54000 toeren op een vol 4000mAh 7.4v 25c pack.

    Iemand hier al van gehoord of ervaringen mee? ik kan alleen maar zeggen dat het niet de GM pro 5.5t starwound is.... hij had deze motor draaien op een GM genious90 ESC van groupner.... heb heel de set overgekocht en deze geeft brutale power in men himoto 4wd truggy. heb deze vraag ook al gesteld in het offroad forum maar daar heeft nietmand er van gehoord.... ondanks het blijkbaar toch wel professioneel competitiemateriaal is..... Iemand? :)
     
  2. Joost K.

    Joost K. Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2004
    Berichten:
    4.921
    Locatie:
    Eindhoven
    Foto's doen soms wonderen, dan kunnen we er meer over zeggen waarschijnlijk...
     
  3. Timo04

    Timo04

    Lid geworden:
    15 apr 2010
    Berichten:
    345
    Locatie:
    Etten-Leur
    No offense, maar kan de uitbater je dat niet vertellen.....neem aan dat hij wel weet wat ie verkoopt toch?
     
  4. xray

    xray

    Lid geworden:
    2 okt 2009
    Berichten:
    168
    als de verkoper je het niet kan vertellen , weet ie zelf wel waar die mee rijdt dan :confused::confused:
    En ik denk idd ook dat een foto meer zegt
     
  5. Popeye420

    Popeye420

    Lid geworden:
    20 apr 2011
    Berichten:
    145
    Mijn excuses voor de late reactie.... winkel was toen gesloten..... foto's had ik er nog nie van... maar heb het zelf eens beter bekeken... het is een GM EVO3 5.5t

    toch bedankt voor de reacties :)
     
  6. Joost K.

    Joost K. Forum veteraan

    Lid geworden:
    18 nov 2004
    Berichten:
    4.921
    Locatie:
    Eindhoven
    Mooi zo... Goed dat je het nu weet, dan kan dit dicht... :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina