welke heli is dit ???

hey mensen ik heb net een heli gekocht allen de vorige eigenaar ( rctuningraalte )
wist niet de vollenaam hij wist allen proteck wie weet het ??

ik ben nog hele maal nieuw met de hobby

img5270r.jpg

indd. een parkfun caoxial heli, Kloontje van een lama V3

Sterkte ermee, ik heb m al omgebouwd naar een lama ;)

Als ie het goed doet, niet teveel aan doen en van genieten, dat is mijn ervaring.

Groet,

jeroen

hey maar is het dus wel een proteck ?

de vorige eigenaar zegt dat hij 200 euro heeft gekost is dit waar?
of is een lama v4 beter ik heb namelijk 80 euro voor de heli betaalt

hey maar is het dus wel een proteck ?

de vorige eigenaar zegt dat hij 200 euro heeft gekost is dit waar?
of is een lama v4 beter ik heb namelijk 80 euro voor de heli betaalt

80 euro? incl een paar lipo's etc.? ik weet het niet, hij is al een tijdje in gebruik geweest.
Echt niet naar bedoelt, maar wellicht dat je eerst op dit forum had moeten neuzen vóór de aanschaf..
Nieuw zijn ze ook ongeveer die prijs meen ik..

Als hij goed vliegt valt het nog mee, ik weet alleen uit eigen ervaring dat ik niet zo'n fan ben van parkfun, dat geld had je beter in een lama kunnen steken, ook ik ( als ik voor mezelf spreek) ben daar een beetje de mist mee in gegaan.
Als je goed zoekt is er e.e.a over te vinden maar niet veel.
Lama daar in tegen is een meer gebruikte coax heli, onderdelen zijn zo ongeveer op elke hoek voor elke prijs te krijgen, iets meer keuze dus.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben exact hetzelfde begonnen, en achteraf had ik mijzelf beter moeten informeren, de heli heeft mij nu ook zo'n 200 gekost incl. ombouw tot lama.

Om in ieder geval iets poisitiefs te melden, anders wordt het zo'n negatief topic :) hij is erg leuk voor in de woonkamer :) erg goed om mee te beginnen voor je volgende (grote) stap!

+ kijk indd. ff op de site die Burp aangaf

ja das beekman15 , inpulsieve aankopen, en niet weten waar het over gaat :mrgreen:laat staan het aangeboden/prijs verhouding........

Laatst bewerkt:
Ik ga er gemakshalve even van uit dat jullie elkaar kennen.... :)

eehhh, kenne niet persoonlijk, maar van de topic's:confused::rolleyes:

Tis een best jong, maar heeft nu eenmaal de pech dat ie altijd iets te impulsief aankoopt (lijkt op me zelf 25 jaar geleden:-D)

Oh, ok vroeg me al af, de reactie was wat overdone zeg maar...

Mocht het indd. zo zijn, misschien ( wederom) een leermomentje voor Beekman... :)

eehhh, kenne niet persoonlijk, maar van de topic's:confused::rolleyes:

Tis een best jong, maar heeft nu eenmaal de pech dat ie altijd iets te impulsief aankoopt (lijkt op me zelf 25 jaar geleden:-D)

pff hou op zeg :o ik heb wel egt pech de laatse tijd ja achja van fouten moet je leren he :rolleyes:

ps bedankt voor de reacties en de hulp jullie zullen nog wel meer van me horen :cool:

Zolang je er maar van leert, zo is ongeveer iedereen begonnen denk ik :)
1 voordeel wat je voor de volgende keer mee neemt, eerst op het forum iets vragen en dáárna iets aanschaffen :)

We horen wel als je vragen hebt, in ieder geval succes met je nieuwe aanwinst!

Wat dat Parkfun-Protech verhaal betreft : de produkten die op die Parkfun site staan lijken echt wel verdacht veel op de produkten uit de goedkope Protechlijn, dus de coaxiaaltjes en eenvoudige vliegtuigjes. Volgens mij dezelfde toestellen met een ander label hoor.

Kijk maar es op de site van Protech (de Helixx serie) : http://www.protech.be/html/heli.html

En ik blijf erbij dat de Zoom 450Pro een schitterende heli is.

Back